掃呢頁CODE去手機

2016年6月23日 星期四

《東網Baby》:36E神級咪咪 陳偉琪自爆遭連環性騷擾 __,Baby,EASON,E神,陳偉琪,Angelababy,

全新一輯「《東網Baby》之索女玩曬」,頭炮美女係陳偉琪。現年25歲的陳偉琪(Vicky)憑神級36E上圍獲封新一代「無綫咪神」,成功上位之餘,亦為她帶來不少煩惱,自爆經常被網民於平台寫下露骨留言滋擾的她,又不時收到陌生男子「肉照」,最過份竟有人要求其胸部特寫。有過五次拍拖經驗的Vicky,擇偶條件只有一個:「男仔孝順就令我融化。」曾封「巨咪妍希」華姐出身嘅陳偉琪充滿夏日氣息,加上索爆身材與樣子甜 ...


全新一輯「《東網Baby》之索女玩曬」,頭炮美女係陳偉琪。

現年25歲的陳偉琪(Vicky)憑神級36E上圍獲封新一代「無綫咪神」,成功上位之餘,亦為她帶來不少煩惱,自爆經常被網民於平台寫下露骨留言滋擾的她,又不時收到陌生男子「肉照」,最過份竟有人要求其胸部特寫。有過五次拍拖經驗的Vicky,擇偶條件只有一個:「男仔孝順就令我融化。」

曾封「巨咪妍希」

華姐出身嘅陳偉琪充滿夏日氣息,加上索爆身材與樣子甜美,被公認為陽光新世代索女,完全配合《東網巨星》全新一輯「《東網Baby》之索女玩曬」嘅條件,仲成為頭炮登場。Vicky參加選美初期因貌似台灣女神陳妍希,已獲傳媒形容為「巨咪妍希」,能夠以巨胸來比喻上圍一定不是尋常英文字母,擁有36E神級上圍的她,輕易「進身」無綫新咪神之列。

要求胸部特寫

Vicky坦言好身材亦為其帶來不少煩惱,她自爆曾被網民於網上平台寫下露骨留言滋擾,更不時收到陌生男子「肉照」,甚至試過被人索取「特寫」:「好多人IG留言話我身材勁,又Inbox傳啲肉色嘅相畀我,我唔會下載而會刪除張相,仲試過有人狂問我攞胸同腳嘅相。」

八級豎琴加鋼琴

然而性格樂觀嘅Vicky選擇大方面對,仲多謝對方睇到佢嘅優點:「我係個好冇戒心嘅人,通常會先假定對方係好人。(遇到露骨留言或要求會點?)唔去理會。佢咁講即係睇到我有優點,算係讚美!不過都希望大家睇多啲我內涵,我識八級豎琴同鋼琴,希望日後有機會發揮。」

拍過五次拖 堅拒急色男

有過五次拍拖經驗的Vicky目前單身,更公開招孝順男做男友:「我期待戀情出現,我睇男仔最鍾意睇佢點樣對自己媽咪,最緊要孝順。佢對媽媽好就睇到佢第日識唔識照顧我。男仔一孝順就令我融化喇!」自覺對男人有足夠判斷力的她,更表明對「急色男」一定Say No:「有啲男仔只為身材而親近我,嗰啲男仔好快畀我過濾咗!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!