掃呢頁CODE去手機

2016年6月22日 星期三

洪永城與前度未斬纜 Bird: 我哋係朋友! __,洪永城,

洪永城與前度未斬纜Bird:我哋係朋友!10,924views│2016年06月22日舊愛Bird將同洪永城約會嘅相放上ig,仲加埋心心圖案,寫上「明天我要嫁給你」,洩漏咗兩人親密關係未斷。雖然成功追到「不能錯過的女友」唐詩詠,但洪永城仲未收心養性喎!同唐詩詠一齊冇幾耐嘅時候,阿Bird仲po唔少洪永城出席活動嘅相,仲叫人哋做熊寶貝,洪大大,依家仲周不時約埋出嚟玩添!《壹》仔問到Bird係咪同洪永 ...




  • 其他影片:>>






  • 洪永城與前度未斬纜 Bird: 我哋係朋友!
  • 10,924 views│2016年06月22日
  • 舊愛Bird將同洪永城約會嘅相放上ig,仲加埋心心圖案,寫上「明天我要嫁給你」,洩漏咗兩人親密關係未斷。

    雖然成功追到「不能錯過的女友」唐詩詠,但洪永城仲未收心養性喎! 同唐詩詠一齊冇幾耐嘅時候,阿Bird仲po唔少洪永城出席活動嘅相,仲叫人哋做熊寶貝,洪大大,依家仲周不時約埋出嚟玩添!

    《壹》仔問到Bird係咪同洪永城翻撻,Bird同唐詩詠一樣,好保護Tony喎!

    Bird: 「唔係,我哋只係朋友」

    壹︰「咁點解會將約會嘅相放上ig,又寫上『明天我要嫁給你』好可疑喎!」

    Bird︰「識我嘅人都知我成日寫啲歌詞,我覺得幾得意,就寫出嚟,其實係啲無聊嘢嚟。係我哋不嬲平時玩嘅方式,真係冇嘢!我哋圍內朋友都係咁玩!」

    背住女朋友,又同第二啲女仔咁親密,因住玩出火呢!

    鍾意就快D Share啦!