網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月5日 星期日

【焗晒合照】舒淇原來約咗馮德倫食飯 __,馮德倫,舒淇,

舒淇話今日約咗馮德倫食飯喎!女神舒淇與馮德倫戀情一直移幻似真,每次有關他們的緋聞,舒淇都會例牌否認。今日下午舒淇就於社交網分享一張與馮德倫合照,並寫道:「Haveagreatday...致...剛剛拍到照片的狗仔,麻煩你們可以挑好看一點的照片或者美圖秀秀之後再發嗎?體諒一下沒化妝的素顏女藝人。」內裏分別加了三個蠱惑及哈哈笑emoji!正當大家以為舒淇步好姊妹林心如後塵公開戀情之際,舒淇透過經理人管 ...


舒淇話今日約咗馮德倫食飯喎!

女神舒淇與馮德倫戀情一直移幻似真,每次有關他們的緋聞,舒淇都會例牌否認。

今日下午舒淇就於社交網分享一張與馮德倫合照,並寫道:「Have a great day...致...剛剛拍到照片的狗仔,麻煩你們可以挑好看一點的照片或者美圖秀秀之後再發嗎?體諒一下沒化妝的素顏女藝人。」內裏分別加了三個蠱惑及哈哈笑emoji!

正當大家以為舒淇步好姊妹林心如後塵公開戀情之際,舒淇透過經理人管小姐回應,她接受《東網》電話訪問時否認戀情,更謂:「唔係今日舒淇約咗馮德倫食嘢,期間畀狗仔隊影咗相,平時佢自拍嗰啲相都無所謂,但今日佢冇化妝嘛!所以佢咪叫狗仔隊一齊加工張相囉!最緊要靚嘛!」談到舒淇與馮德倫關係,管小姐不諱言雙方一直是好朋友:「同馮德倫食餐飯令到大家諗咁多,總之唔係」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!