網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月21日 星期二

歐國盃:歐國盃 華裔靚太驚艷法國 全球華人撐北愛 __,

歐國盃C組今晚進行最後一輪分組賽,北愛爾蘭將會挑戰世界冠軍德國。雖然超級冷門北愛冇乜星味,不過今屆就彈出一位大紅人,佢就係王牌球星拉菲迪......嘅老婆「鍾小姐」!呢位蘇格蘭籍靚女Vanessa,原來身體內流住一半中國血統,姓鍾嘅爸爸Tommy係中國人,不過喺蘇格蘭娶老婆兼開外賣食品店,難怪Vanessa個樣都有少少中國味!北愛爾蘭頭2仗1勝1負,10號王牌拉菲迪雖然冇波入,但佢老婆Vaness ...


歐國盃C組今晚進行最後一輪分組賽,北愛爾蘭將會挑戰世界冠軍德國。雖然超級冷門北愛冇乜星味,不過今屆就彈出一位大紅人,佢就係王牌球星拉菲迪......嘅老婆「鍾小姐」!呢位蘇格蘭籍靚女Vanessa,原來身體內流住一半中國血統,姓鍾嘅爸爸Tommy係中國人,不過喺蘇格蘭娶老婆兼開外賣食品店,難怪Vanessa個樣都有少少中國味!

北愛爾蘭頭2仗1勝1負,10號王牌拉菲迪雖然冇波入,但佢老婆Vanessa就人氣急升。呢位鍾小姐原定今個月先同拉菲迪結婚,但隨住北愛爾蘭殺入歐國盃決賽周,佢哋特別將婚禮提早喺決賽周前舉行,上個月行禮後就齊齊拉隊過法國,Vanessa每場比賽都會著住老公件波衫入場打氣,自然成為傳媒焦點。

查實Vanessa本身係一位模特兒,試過拍攝半裸寫真,勁爆身材絕對唔會吝嗇,就連拉菲迪都喺左手手臂紋咗Vanessa嘅樣,包括將6吋事業線紋埋落手,認真爽爆!為咗可以令「鍾小姐」繼續留喺歐國盃為華人爭光,相信全球唔少華人都會撐北愛爾蘭出線!

任達華 Vs 沈振盈

今個夏日大爆足球金句!!仲有獎抽呀!

足球狂熱,席捲2016夏日。明星隊、財經名人隊喺「星級擂台」大鬥金句,每個賽日都咁好睇,今日明星隊派出任達華、財經名人隊由沈振盈壓陣,實有精彩嘢。睇完金句,記得玩埋抽獎,豐富獎品等住你,快啲去彩報網頁 http://win.on.cc 參加喇!

獎品包括最新9.7吋平板電腦、Samsung Galaxy S7及Gear VR、雙人來回倫敦機票連住宿及波飛,好吸引呀!

推廣生意的競賽牌照號碼:047186


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!