網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月18日 星期六

孖超儀現身中環 陳子聰激瘦肚凸凸 __,超儀,陳子聰,何超儀,

陳子聰與超儀齊齊現身中環,陳子聰被發現消瘦不少。久未露面的陳子聰,下午由太太何超儀陪同下現身中環,兩人由不少藝人前往睇醫生的大廈步出,現場所見陳子聰消瘦不少,雖然肚腩仍很明顯,但體重卻由癲峰期220磅,跌至目測只剩160磅左右。陳子聰雨傘當拐扙用,全程步伐緩慢,而何超儀則體貼地相伴,刻意放慢腳步遷就老公,雖然中環名店林立,但兩人並沒有多行,並由司機接載離開。「成日話減肥」其後記者嘗試聯絡何超儀,其 ...


陳子聰與超儀齊齊現身中環,陳子聰被發現消瘦不少。

久未露面的陳子聰,下午由太太何超儀陪同下現身中環,兩人由不少藝人前往睇醫生的大廈步出,現場所見陳子聰消瘦不少,雖然肚腩仍很明顯,但體重卻由癲峰期220磅,跌至目測只剩160磅左右。

陳子聰雨傘當拐扙用,全程步伐緩慢,而何超儀則體貼地相伴,刻意放慢腳步遷就老公,雖然中環名店林立,但兩人並沒有多行,並由司機接載離開。

「成日話減肥」

其後記者嘗試聯絡何超儀,其公司發言人表示:「我哋都搵唔到佢。」而記者致電陳子聰所屬的樂隊《廿四味》成員阿肥及阿傑,兩人均表示很久沒有見過陳子聰,當中阿肥說:「我哋有時約出嚟飲嘢會叫埋佢,佢好多時一、兩日先覆,不過唔覺得有乜嘢,佢經常都係好遲覆機。(佢係咪瘦咗好多?)我唔知喎。」另外,陳子聰Band友好友Kevin仔被問到陳子聰是否瘦了不少時,他則說:「佢成日話減肥,減完又肥,肥完又減。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!