掃呢頁CODE去手機

2016年6月10日 星期五

食客攞水要收錢 網民斥無理 __,

茶餐廳貼了大張告示列明「清水熱茶每杯三元」,如加冰更要再加兩元。(李子輝攝)相信大家都有去茶餐廳用餐的經驗,通常一上座,侍應就會拿上餐具和茶水。但這個大家都習以為常的事情,原來都有例外!網民KeungLam在個人facebook貼文表示,他到紅磡某茶餐廳進餐時,聽到有名婆婆問侍應要一杯水,侍應便跟婆婆說一杯水要收三港元,婆婆聽畢打消要水念頭,繼續食麵。貼文者怒斥餐廳要水收錢的做法不合理,又指自己幫 ...


茶餐廳貼了大張告示列明「清水熱茶每杯三元」,如加冰更要再加兩元。(李子輝攝)

相信大家都有去茶餐廳用餐的經驗,通常一上座,侍應就會拿上餐具和茶水。但這個大家都習以為常的事情,原來都有例外!

網民Keung Lam在個人facebook貼文表示,他到紅磡某茶餐廳進餐時,聽到有名婆婆問侍應要一杯水,侍應便跟婆婆說一杯水要收三港元,婆婆聽畢打消要水念頭,繼續食麵。貼文者怒斥餐廳要水收錢的做法不合理,又指自己幫婆婆支付了三港元的水錢。

很多網民看到此貼文後都大斥餐廳做法不當。有網民謂「完全唔知要杯水都要加錢」、「杯水我用嚟洗筷子匙羹,原來要三蚊」、「一杯冰要加錢,水要加錢嘅,暫時只知某些酒店要」。但有網民則認為「拎個杯畀你飲水,個杯都要洗啦,洗潔精、洗個杯啲水都係錢」。

東網記者到訪該茶餐廳求證,茶餐廳內貼了大張告示表明「清水熱茶每杯三元」,如加冰更要額外再加兩港元,職員指茶水要加錢是公司規定,「咁耐無收過人投訴,唔鍾意可以叫汽水飲。」

網民有話說

Ryan Fung:真係未見過呢種舖頭?水要錢?

Kenny Ho:有d鋪會話無水得支裝水所以要俾錢,但如果間野係有水or提供既水都係斟出既就無理由要俾錢。

Anthony Yin:你去茶樓走茶葉俾煲滾水你都照收茶介啦,個呀婆又唔係等杯水救命 又唔係差杯水危在旦夕

Kaho Ka Ho:突然覺得老麥好有人情味…

※緊貼網民熱話,掌握最熱話題,請關注網民熱話fb:

http://on.fb.me/1L3m1ro  


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!