網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月18日 星期六

蔡一傑爆伍詠薇同老公撐枱腳:應該冇事 __,蔡一傑,伍詠薇,

蔡一傑(中上圖)話佢前日打畀伍詠薇,知道伍詠薇(紅圈)仲有同老公撐枱腳,咁睇嚟伍詠薇同老公好似真係冇咩事咁喎。組合草蜢出席新碟簽唱會,由於港島區大塞車加上隧道撞車,搞到三子遲大到,令活動較預期時間遲足四十五分鐘才開始,三子到場即衝上台和歌迷道歉兼解釋遲到原因,期間又唱歌又和歌迷玩遊戲。透露父親節點過草蜢受訪時透露港九新界交通大擠塞,對於明天父親節,成員蔡一傑表示會和父親食飯,貴為兩女之父的蘇志威表 ...


蔡一傑(中上圖)話佢前日打畀伍詠薇,知道伍詠薇(紅圈)仲有同老公撐枱腳,咁睇嚟伍詠薇同老公好似真係冇咩事咁喎。

組合草蜢出席新碟簽唱會,由於港島區大塞車加上隧道撞車,搞到三子遲大到,令活動較預期時間遲足四十五分鐘才開始,三子到場即衝上台和歌迷道歉兼解釋遲到原因,期間又唱歌又和歌迷玩遊戲。

透露父親節點過

草蜢受訪時透露港九新界交通大擠塞,對於明天父親節,成員蔡一傑表示會和父親食飯,貴為兩女之父的蘇志威表示會同兩個女食飯,他說:「睇吓細女有咩創意,每年都會整啲嘢畀我,曾經設計過領呔。」而蔡一智坦言會將仔仔親手炮製的愛心自製車轉送給父親。

邀伍詠薇客串MV

由於三子與伍詠薇非常老友,蔡一傑坦言有搵對方,他說:「佢心情愉快,冇事,唔使擔心。(佢兩公婆好番?)冇唔好過。」隨即表示別人家事不方便回應太多,記者笑指練海棠是否已跪玻璃?蔡一傑說:「冇問,前日打畀佢(伍詠薇),佢哋仲撐枱腳,應該冇事。」抵死的蔡一智表示有意邀請伍詠薇客串其新歌MV,他說:「叫蘇志威喺南灣等伍姑娘。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!