掃呢頁CODE去手機

2016年6月20日 星期一

單方面申請離婚 裕美認有同黃子恆聯絡 __,裕美,黃子恆,

裕美坦言自己單方面申請離婚當中,對於離婚一事封口不提。人妻歌手裕美傳與無綫藝人黃子恆發生婚外情,其老公林恩浩(Jason)日前更拍片及公開,急召黃子恆認愛,而黃子恆亦已認錯,坦言未清楚裕美與Jason的關係。而裕美剛剛亦為無綫劇集《心理追兇MindHunter》於九龍灣拍攝,更接受了傳媒訪問,裕美朝早九時多現身,神色凝重兼眼腫腫,她坦言2014年與Jason中間發生了一些事,但細節不欲多談,當時自 ...


裕美坦言自己單方面申請離婚當中,對於離婚一事封口不提。

人妻歌手裕美傳與無綫藝人黃子恆發生婚外情,其老公林恩浩(Jason)日前更拍片及公開,急召黃子恆認愛,而黃子恆亦已認錯,坦言未清楚裕美與Jason的關係。而裕美剛剛亦為無綫劇集《心理追兇Mind Hunter》於九龍灣拍攝,更接受了傳媒訪問,裕美朝早九時多現身,神色凝重兼眼腫腫,她坦言2014年與Jason中間發生了一些事,但細節不欲多談,當時自己努力包容、容忍,但那段時間很驚,亦感到不安及不安全,更指不懂處理,坦言之後去到一個地步,感到不可以一起生活下去,搬了到好姊妹家,她謂:「我唔係一個善於表達自己嘅人,唔識得去處理,已經決定離婚,但係又唔想刺激對方,所以唔知點處理。」

聲沙受訪 與黃子恆關係:係好朋友

裕美接受傳媒訪問時聲沙沙,又坦言自己單方面申請離婚當中,律師亦處理中,她指與黃子恆今年開始了一段感情,坦言事件上自己處理得不好,只跟對方說跟丈夫分開了,真心抱歉:「喺呢段婚姻上大家都有唔啱嘅地方,最唔希望影響到Jason的家人及朋友,同埋自己的家人同朋友,對唔住,多謝朋友呢段時間對我嘅關心同照顧,我係想繼續專注拍劇同處理自己事情,希望大家畀多啲空間我,多謝大家咁熱等我。(自己事情是否指家暴?)唔方便回應,因為依家搞緊離婚。(依家講出嚟係咪解脫?)我唔係點識去表達,今次係第一次咁真情講出嚟,都算一個突破。(覺唔覺得累咗黃子恆?)好抱歉,我真係唔想影響到任何人。(依家同黃子恆感情狀況點?)好朋友。(男、女朋友?)呢啲唔交代嘞!(佢尋日拍段片算唔算公開關係?)我又唔覺得喎!但我哋溝通過咁係會保護到大家。」訪問期間,裕美曾向傳媒鞠躬,以示歉意。

望與Jason離婚後仍能做朋友

她坦言這幾天與黃子恆都有聯絡,互相慰問,問到會否發展下去,她表示暫不回應。問是否怕黃子恆覺得她瞞騙,她謂:「如果係咁好抱歉,我只係一個女人,好多嘢唔敢同人講,就算係家人,都要好大勇氣先講到。(Jason話被離婚!)依家已交由律師處理,佢冇搵過我,我希望做唔成夫妻都可以做到朋友,希望大家可以冷靜啲面對。」開工時,她只是拍攝簡單場口,對白不多,期間,為了拍攝,她都有擠出笑容,亦有跟同場的王君馨傾偈。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!