掃呢頁CODE去手機

2016年6月17日 星期五

張曦雯:【整容疑雲】張曦雯舊照「被曝光」 __,張曦雯,整容,

其實睇真啲都差唔多啫,冇咩問題呀無綫藝人張曦雯(Kelly)眼大大鼻尖尖,經常被讚靚女,不過,最近就有人以「plastickellybeanx」於instagram開了一個account,更上載了一些與現時的Kelly樣貎有點不同的相,並留言謂:「整容前對比!」而相片中的Kelly有些是穿着白色背心紥着馬尾,有張就穿了藍色旗袍、拿着紅色油子傘,不過當時的Kelly皮膚黝黑,眼、鼻與現在都略有點不同 ...


其實睇真啲都差唔多啫,冇咩問題呀

無綫藝人張曦雯(Kelly)眼大大鼻尖尖,經常被讚靚女,不過,最近就有人以「plastickellybeanx」於instagram開了一個account,更上載了一些與現時的Kelly樣貎有點不同的相,並留言謂:「整容前對比!」而相片中的Kelly有些是穿着白色背心紥着馬尾,有張就穿了藍色旗袍、拿着紅色油子傘,不過當時的Kelly皮膚黝黑,眼、鼻與現在都略有點不同,記者致電給Kelly,她聞言即謂:「嗰個係我嚟!係細個15歲時影嘅,我都解釋唔到點解啲相咁唔似我。」

澄清冇整過

Kelly起初表示不知那個上載相片的人是誰,亦不知對方為何取得自己的相片,但之後又謂:「好似係一個男仔,應該知係邊個,佢Tag過我,我冇理佢,(佢點有呢啲相?)我唔知,啲相係我以前喺美國影,同一日、同一個地方影的,以前係肥啲啲,面係大啲,但我又冇整過容囉!」

問她有否因此感不開心,她表示初時都有,但都冇辦法,記者再指其實以前的她與現時的她真的分別很大,怕否別人不相信她沒有整容時,她說:「唔驚,因為有好多細個到而家一路長大嘅相片,個樣都係而家咁嘅樣。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!