網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月22日 星期三

經典再現》肉彈利智持家有道 李連杰事業節節上升 __,李連杰,利智,

經典再現》肉彈利智持家有道李連杰事業節節上升36,887views│2016年06月21日1986年亞姐冠軍利智,用唔咸唔淡嘅廣東話,同埋傲人嘅身材跑出。雖然嘢都未講得好,不過一出嚟就拍咗好多戲,套套都係賣性感。1988年同李連杰拍《龍在天涯》撻着,雖然嗰陣李連杰仲同前妻黃秋燕一齊,但都一直暗交10年,終於喺1999年結婚,自此利智都退出幕前,專心相夫教子。嫁咗李連杰之後,老公嘅事業就蒸蒸日上,利 ...






  • 其他影片:>>






  • 經典再現》肉彈利智持家有道 李連杰事業節節上升
  • 36,887 views│2016年06月21日
  • 1986年亞姐冠軍利智,用唔咸唔淡嘅廣東話,同埋傲人嘅身材跑出。雖然嘢都未講得好,不過一出嚟就拍咗好多戲,套套都係賣性感。

    1988年同李連杰拍《龍在天涯》撻着,雖然嗰陣李連杰仲同前妻黃秋燕一齊,但都一直暗交10年,終於喺1999年結婚,自此利智都退出幕前,專心相夫教子。

    嫁咗李連杰之後,老公嘅事業就蒸蒸日上,利智都好好眼光,投資物業勁賺4000萬,之後為咗兩個女Jade同Jane,2007年舉家搬去新加坡。

    消失咗好耐嘅利智依家現身香港,佢嘅出現,真係好令人懷念。

    鍾意就快D Share啦!