網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月27日 星期一

陳自瑤長腿劍客迎奧運! __,陳自瑤,

陳自瑤條褲短成咁,又露腰又露腿,春光無限!
陳自瑤長腿劍客迎奧運!無綫藝員李佳芯(Ali)、陳自瑤(YoYo)及林凱恩等昨日出席「里約奧運2016」之「全城迎奧運」活動,三女穿熱褲騷長腿,YoYo玩劍擊及打羽毛球時險走光!YoYo自認運動天分欠奉,反而四歲女兒喜歡跑跑跳跳:「我哋喺屋企會一齊玩瑜伽拉筋,佢跟我做動作,有時囡囡見到爸爸(王浩信)跑步,又會換跑鞋話要跑。」問會否再追小朋友?她表示想先努力發展事業。陳自瑤條褲短成咁,又露腰又露腿, ...


陳自瑤長腿劍客迎奧運!

無綫藝員李佳芯(Ali)、陳自瑤(YoYo)及林凱恩等昨日出席「里約奧運2016」之「全城迎奧運」活動,三女穿熱褲騷長腿,YoYo玩劍擊及打羽毛球時險走光!YoYo自認運動天分欠奉,反而四歲女兒喜歡跑跑跳跳:「我哋喺屋企會一齊玩瑜伽拉筋,佢跟我做動作,有時囡囡見到爸爸(王浩信)跑步,又會換跑鞋話要跑。」問會否再追小朋友?她表示想先努力發展事業。

至於暫不用拍劇的Ali處於休息階段,計劃八月到英國旅遊睇舞台劇增值,問會否有更多時間拍拖?她說:「多咗時間同自己相處,可以見吓朋友,做番個正常人。」她又表示2008年開始主持奧運及世界盃等體育節目,希望今屆能延續!

陳自瑤
  • 陳自瑤
李佳芯咁大動作踢腿,睇見都戥佢牙煙!
  • 李佳芯咁大動作踢腿,睇見都戥佢牙煙!

鍾意就快D Share啦!