掃呢頁CODE去手機

2016年6月21日 星期二

舒淇:【免疫系統出事】舒淇抽兩次血搵病因 __,舒淇,

女神發生咩事呀!早前公開與馮德倫蜜照的舒淇,獲得好友任賢齊、張孝全等祝福,而網友都叫佢哋快啲拉埋天窗,本應好開心嘅舒淇,今日上載咗一段令人睇咗好擔心嘅短片上社交網,片中嘅佢用紗布撳住手上的傷口,原來剛剛抽完血,戴上黑口罩又一臉病容的舒淇話唔知自己染咗咩病,要抽血檢查搵出病因,她說:「又抽管血,希望今次會知道到底發生甚麼事,我的身體....其實醫生說我是需要休息,但我就是沒辦法休息。」翻查記錄,其實 ...


女神發生咩事呀!

早前公開與馮德倫蜜照的舒淇,獲得好友任賢齊、張孝全等祝福,而網友都叫佢哋快啲拉埋天窗,本應好開心嘅舒淇,今日上載咗一段令人睇咗好擔心嘅短片上社交網,片中嘅佢用紗布撳住手上的傷口,原來剛剛抽完血,戴上黑口罩又一臉病容的舒淇話唔知自己染咗咩病,要抽血檢查搵出病因,她說:「又抽管血,希望今次會知道到底發生甚麼事,我的身體....其實醫生說我是需要休息,但我就是沒辦法休息。」翻查記錄,其實舒淇早於6天前已經抽過一次血,到底舒淇患咗咩病呢,佢喺ig有留言話:「免疫系統啊免疫系統啊 我對你好一點 你快點好好嗎」睇嚟好可能係免疫系統出問題,點都好,希望佢快快康復!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!