網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月20日 星期一

復合!周焯華唱《愛我別走》醉冧陳慧玲 __,陳慧玲,洗米華,周焯華,

呢對「醉」佳男女主角,隨時破鏡重圓!太陽娛樂文化老闆周焯華(洗米華)與正印陳慧玲(Heidi)鬧出離婚後,家庭觀念重的洗米華對Heidi仍愛護有加,早前爆出他的紅顏知己MandyLieu正在倫敦待產第二胎,令二人的關係更趨嚴峻,不過尋晚二人喺澳門一同出席好友生日派對時,洗米華氹掂Heidi復合有望。生日派對去到尾聲時,嘉賓到台上唱卡拉OK,帶着醉意的洗米華喺台上大唱情歌冧Heidi,先揀張學友名曲 ...


呢對「醉」佳男女主角,隨時破鏡重圓!

太陽娛樂文化老闆周焯華(洗米華)與正印陳慧玲(Heidi)鬧出離婚後,家庭觀念重的洗米華對Heidi仍愛護有加,早前爆出他的紅顏知己Mandy Lieu正在倫敦待產第二胎,令二人的關係更趨嚴峻,不過尋晚二人喺澳門一同出席好友生日派對時,洗米華氹掂Heidi復合有望。

生日派對去到尾聲時,嘉賓到台上唱卡拉OK,帶着醉意的洗米華喺台上大唱情歌冧Heidi,先揀張學友名曲《吻別》同Heidi合唱,一班好友順勢推Heidi埋洗米華身邊,開頭Heidi表現得有啲拒抗,不過喺洗米華主動出手攬實之下,Heidi開始眼泛淚光感動到喊。

之後兩人再合唱張震嶽的情歌《愛我別走》,呢首歌無論歌名或歌詞都非常應景,Heidi一路聽啲眼淚失控咁完全未停過,期間洗米華太過投入唱情歌失足跌低,有人向Heidi大叫「你老公跌低」,但Heidi聞言連續講四次「我朋友」想劃清界線,一眾好友上前扶起洗米華,再一次推佢埋去Heidi身邊,洗米華情深向Heidi講:「你着住高踭鞋,好危險!」盡顯關懷之情,現場即時起哄,一齊大叫「復合」、「和好如初」,成為生日派對高潮位。

洗米華同Heidi未有理會朋友的起哄吶喊,沉醉於「二人世界」中,攬實Heidi之餘,不停在其耳邊喁喁細語訴心聲,期間Heidi外套跌落,洗米華眼明手快即刻捉住件外套,怕Heidi冷親,好細心咁幫佢披番好件外套,喺冧招盡出下,帶點醉意的Heidi攬到洗米華實一實唔肯放手,睇嚟之前種種問題都好快可以雨過天晴。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!