網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月28日 星期二

歐國盃:歐國盃 「臣」迹再現!冰島隊冧英格蘭 __,

今屆歐國盃最大冷門呀!被指為「自尋死路」走入死亡下半區嘅冰島,喺今晨16強大戰硬撼英格蘭,雖然開賽4分鐘就失守,但憑住佢哋11戰「臣」踢出嘅高效足球,最後反勝2比1,勇闖8強。冰島晉級後將會挑戰東道主法國,爭取延續「臣」迹。至於「三獅兵團」又一次令人失望,攻不銳、守不穩,領隊鶴臣真係孭晒大鑊啦!上半場雙方都係快上快落,英格蘭開賽4分鐘就有史達寧搏得12碼,由隊長朗尼操刀射入領先。點知「三獅兵團」開 ...


今屆歐國盃最大冷門呀!被指為「自尋死路」走入死亡下半區嘅冰島,喺今晨16強大戰硬撼英格蘭,雖然開賽4分鐘就失守,但憑住佢哋11戰「臣」踢出嘅高效足球,最後反勝2比1,勇闖8強。冰島晉級後將會挑戰東道主法國,爭取延續「臣」迹。至於「三獅兵團」又一次令人失望,攻不銳、守不穩,領隊鶴臣真係孭晒大鑊上半場雙方都係快上快落,英格蘭開賽4分鐘就有史達寧搏得12碼,由隊長朗尼操刀射入領先。點知「三獅兵團」開 ...


今屆歐國盃最大冷門呀!被指為「自尋死路」走入死亡下半區嘅冰島,喺今晨16強大戰硬撼英格蘭,雖然開賽4分鐘就失守,但憑住佢哋11戰「臣」踢出嘅高效足球,最後反勝2比1,勇闖8強。冰島晉級後將會挑戰東道主法國,爭取延續「臣」迹。至於「三獅兵團」又一次令人失望,攻不銳、守不穩,領隊鶴臣真係孭晒大鑊

上半場雙方都係快上快落,英格蘭開賽4分鐘就有史達寧搏得12碼,由隊長朗尼操刀射入領先。點知「三獅兵團」開心唔夠3分鐘,冰島就憑一次「手榴彈戰術」得手,由納拿施古臣近門射入追平。冰島去到18分鐘就由史基賀臣喺禁區內快腳射入反超前2比1,之後英格蘭一直努力進攻,最接近有哈利卡尼28分鐘喺禁區內車身「窩利」勁射,僅被冰島門將荷杜臣救出,半場英格蘭落後1球。

半場時候,英格蘭領隊鶴臣換入韋舒亞希望尋求突破,可惜係英軍換邊後依然冇乜起色,喺56分鐘更幾乎輸多球,好彩係冰島前鋒史基賀臣離門6碼嘅倒掛射得太正,被英格蘭門將赫特擋出。「三獅兵團」喺60分鐘再換入埋占美華迪加強鋒力,雖然「華Dee」入場後都真係幫球隊搵到更多攻門機會,只係真正有威脅射門真係冇乜,包括「華Dee」嘅近門頭槌都係稍嫌冇力,逃唔過冰島門神荷杜臣十指關。

完場前7分鐘,冰島更有艾朗根拿臣殺入禁區勁射,雖然再次被赫特化解,但冰島最終都保住2比1勝局,延續呢個小國神話,歷史性殺入8強。

陳百祥 Vs 黃國英

今個夏日大爆足球金句!!仲有獎抽呀!

足球狂熱,席捲2016夏日。明星隊、財經名人隊喺「星級擂台」大鬥金句,每個賽日都咁好睇,今日明星隊派出陳百祥、財經名人隊由黃國英壓陣,實有精彩嘢。睇完金句,記得玩埋抽獎,豐富獎品等住你,快啲去彩報網頁 http://win.on.cc參加喇!

獎品包括最新9.7吋平板電腦、Samsung Galaxy S7及Gear VR、雙人來回倫敦機票連住宿及波飛,好吸引呀!

推廣生意的競賽牌照號碼:047186


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!