掃呢頁CODE去手機

2016年6月1日 星期三

傳消防破門搶救 李珊珊笑言:度門冇爛 __,珊珊,李珊珊,林珊珊,

對於有指曾因腦生瘤而痛到要消防員破門搶救,李珊珊就咁回應喇!(資料圖片)現年38歲的前港姐冠軍李珊珊之前被傳腦生瘤,雖然她已經澄清,但最新消息又指舊年年尾時,她於家中痛致暈倒,要消防員破門入內搶救。對此,《東網》致電珊珊,她笑言:「多謝大家關心我度門,我屋企度門冇爛到,我好好,大家唔需要擔心,我冇嘢補充喇!」而講到生腦瘤一事,她直接否認:「我冇腦瘤!(咁身體上有冇毛病?)有邊個人活到呢個歲數冇毛病 ...


對於有指曾因腦生瘤而痛到要消防員破門搶救,李珊珊就咁回應喇!(資料圖片)

現年38歲的前港姐冠軍李珊珊之前被傳腦生瘤,雖然她已經澄清,但最新消息又指舊年年尾時,她於家中痛致暈倒,要消防員破門入內搶救。對此,《東網》致電珊珊,她笑言:「多謝大家關心我度門,我屋企度門冇爛到,我好好,大家唔需要擔心,我冇嘢補充喇!」而講到生腦瘤一事,她直接否認:「我冇腦瘤!(咁身體上有冇毛病?)有邊個人活到呢個歲數冇毛病㗎!」電話中的珊珊似乎精神甚好,大家不用擔心。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!