網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月18日 星期六

【直擊】經紀街霸「喪屍式」爭客 八代理圍一架車 __,

近日推「奪命樓按」,可借凸樓價120%的元朗新地(016)新盤PARKYOHO,今日繼續開放現樓示範單位。記者於下午4時,於現場視察,於現樓街口集結超過20名代理,大部份都為年輕人,但MK味濃,「黑超代理」、「煲煙代理」全部踎街邊撈客。每逢有車經過,就會有十幾名代理衝上前截車,強行將傳單、卡片攝於車身,場面險象環生。有代理接受本報訪問時,「煲住煙」表示,「冇計,辛苦工,驚都冇法,要搵食。」掌握財經 ...




其他影片:>>






近日推「奪命樓按」,可借凸樓價120%的元朗新地(016)新盤PARK YOHO,今日繼續開放現樓示範單位。記者於下午4時,於現場視察,於現樓街口集結超過20名代理,大部份都為年輕人,但MK味濃,「黑超代理」、「煲煙代理」全部踎街邊撈客。每逢有車經過,就會有十幾名代理衝上前截車,強行將傳單、卡片攝於車身,場面險象環生。有代理接受本報訪問時,「煲住煙」表示,「冇計,辛苦工,驚都冇法,要搵食。」掌握財經生活資訊,即Like「蘋果ATM」fb專頁

http://fb.com/appledailyatm

經紀街霸連環圖一:一見有車,即刻衝呀!!! 經紀街霸連環圖二:人衝我衝!
經紀街霸連環圖三:喂,落車呀!撲錯車~如離開了幸福的高速路~ 經紀街霸連環圖四:搬車定Sell客? 經紀街霸連環圖五:圍完散水齊煲煙。不如唱返首「街邊太多人與車」
最後睇番個盤外貌定定驚

鍾意就快D Share啦!