掃呢頁CODE去手機

2016年6月19日 星期日

夠義氣食老鼠 卓韻芝爆喺電台畀人杯葛 __,卓韻芝,

卓韻芝真係好夠義氣,為咗兩位主持唔使接受大懲罰佢自己食老鼠呀!藝人卓韻芝亮相ViuTV節目《晚吹-真PK》接受主持火火和KB(KevinBoy)訪問,連番估中暗題的卓韻芝就令KB五度受難。KB先是被大隻佬啜頸整「咖喱雞」,又被大隻佬和卓韻芝畫大花臉,之後又因心虛「un腳」而被睇穿,搞到要受「保鮮木乃伊」之刑,成身包到實一實,認真陰功。KB一心想令火火受罰,故心急再問暗題,點知又被卓韻芝睇穿搞到中招 ...


卓韻芝真係好夠義氣,為咗兩位主持唔使接受大懲罰佢自己食老鼠呀!

藝人卓韻芝亮相ViuTV節目《晚吹-真PK》接受主持火火和KB(Kevin Boy)訪問,連番估中暗題的卓韻芝就令KB五度受難。KB先是被大隻佬啜頸整「咖喱雞」,又被大隻佬和卓韻芝畫大花臉,之後又因心虛「un腳」而被睇穿,搞到要受「保鮮木乃伊」之刑,成身包到實一實,認真陰功。KB一心想令火火受罰,故心急再問暗題,點知又被卓韻芝睇穿搞到中招,大隻佬以「Linda BB 甜心乳酪」招數,將口中的奶噴落KB度,過程核突之餘仲噴到KB一面都係,情況慘不忍睹。

最後,火火連珠爆發式先後問卓韻芝是否覺得自己的棟篤笑比森美、黃子華及林海峰的好笑,卓韻芝不虞防有詐,答了第五條暗題,搞到KB要放鋁罐在腳背上被踩,露出痛苦表情。

杯葛嗰個人成個小學雞咁

當火火和KB要準備接受曱甴大懲罰時,卓韻芝就捱義氣飲老鼠酒兼食老鼠令他們免罪,而她頂硬上後亦舉中指大呻食老鼠難頂。而在訪問中,火火就自爆曾一度視卓韻芝為理想對象,更曾試過在婚宴中,特意向隔兩張檯外的卓韻芝敬酒,認真作狀。而卓韻芝亦在訪問中自爆曾在電台工作時被杯葛:「我做啲咩佢都走去同其他人發脾氣,話點解佢有份我冇份,佢直情係會拉隊杯葛你,例如會話『今日係佢生日,不如我哋走晒熄晒燈!』小學雞咁。」雖然事過境遷,但她就相信該人本身性格如此,而曾經同台工作的火火就估該人是「着衫幾潮」的那一位。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!