掃呢頁CODE去手機

2016年6月18日 星期六

陳凱琳唔使鄭嘉穎搞驚喜慶生:我心血少 __,凱琳,鄭嘉穎,嘉穎,慶生,陳凱琳,

陳凱琳話佢心血少,唔使男友鄭嘉穎(紅圈)搞咁多驚喜,抽到時間食餐飯已經滿足。藝人陳凱琳(Grace)出席時裝活動,現場有近百人圍觀,Grace更獲大會送上生日蛋糕預祝6月23日生日,現場更大合唱生日歌,令她開心又驚喜,表現風騷。受訪時,Grace表示好感動,因為有粉絲到場又舉牌,正忙於拍劇中未必有時間開生日會,當預先慶祝先。早前Grace已獲不少朋友預祝生日,問到切了幾多個生日蛋糕?她說:「本身好 ...


陳凱琳話佢心血少,唔使男友鄭嘉穎(紅圈)搞咁多驚喜,抽到時間食餐飯已經滿足。

藝人陳凱琳(Grace)出席時裝活動,現場有近百人圍觀,Grace更獲大會送上生日蛋糕預祝6月23日生日,現場更大合唱生日歌,令她開心又驚喜,表現風騷。受訪時,Grace表示好感動,因為有粉絲到場又舉牌,正忙於拍劇中未必有時間開生日會,當預先慶祝先。早前Grace已獲不少朋友預祝生日,問到切了幾多個生日蛋糕?她說:「本身好鍾意食蛋糕,唔係生日都會買蛋糕獎勵自己,所以冇數。」

感謝好姊妹預祝生日

提到一班姊妹陳瀅、蔡思貝等早前為她預祝生日,她直言當日是驚喜,沒想到會買蛋糕,覺得好sweet。問到是否等男友鄭嘉穎驚喜?她謂:「唔使咁多驚喜,心血少,佢又知道我鍾意簡簡單單,大家都開緊劇,如果抽到時間食餐飯,已經滿足。(男友詐型話你忙過佢?)係咩?差唔多啦,大家開緊劇,可能我開古裝個化妝時間多啲,依家要開外境又開廠,開心但好熱。」

練劍拍戲攰爆

提到在無綫古裝劇《翻生武林》扮演錦衣衞的Grace,是否已開始拍打戲?她表示開始練劍,要天氣更熱先會打。問到生日有沒有申請假期?她說:「我唔會為生日而去請假,工作上度過好開心。(男友請假?)開工,喺廠見。(等收佢送禮物?)冇乜特別,冇乜想要,費事浪費,等佢爭住我先,想要咩先話佢知。(生日願望?)健健康康,開心。」她又謂拍劇要大體力,更答應大家不要再瘦,體重與選美時差不多。她透露在劇中功夫了得,劇中男都只拿一把劍,她側要用雙刀演出:「練完膊頭都會攰,返到屋企散晒。(拎刀起晒繭?)係,都係熟能生巧。(叫男友幫你按摩做生日禮物?)叫佢做我替身。(佢擔心你練得多?)佢擔心天氣,驚我中暑,叫我睇實自己。」

提到父親節如何慶祝?Grace表示因為明日要開工,所以今晚一家人食飯,而男友今晚就要開工缺席,但已先跟陳父講下次再請他食飯。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!