掃呢頁CODE去手機

2016年6月13日 星期一

【晒開有條路】周秀娜瘦到波都無埋? __,周秀娜,

其實唔係瘦到無咗,只係受地心吸力影響,向咗兩邊發展啫~宅男女神周秀娜(Chrissie)擁有32D驕人上圍,初出道時憑性感寫真上位,惟近年告別寫真界,幾乎同水着絕緣。沉寂一時嘅娜姐襯住去咗馬爾代夫同陽光玩遊戲,順便照多幾張泳衣相慰藉下班宅男粉絲。正所謂晒開有條路,呢日娜姐又在Instagram放閃,躺在沙灘椅上的娜姐穿着黃色比堅尼,胸前兩嚿肉受地心吸力吸住,唔可以向上發展,咁就唯有向兩邊發展啦,搞 ...


其實唔係瘦到無咗,只係受地心吸力影響,向咗兩邊發展啫~

宅男女神周秀娜(Chrissie) 擁有32D驕人上圍,初出道時憑性感寫真上位,惟近年告別寫真界,幾乎同水着絕緣。沉寂一時嘅娜姐襯住去咗馬爾代夫同陽光玩遊戲,順便照多幾張泳衣相慰藉下班宅男粉絲。正所謂晒開有條路,呢日娜姐又在Instagram放閃,躺在沙灘椅上的娜姐穿着黃色比堅尼,胸前兩嚿肉受地心吸力吸住,唔可以向上發展,咁就唯有向兩邊發展啦,搞到液下好似多咗嚿肉。有網民直指:「娜姐瘦到波都無埋。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!