網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月22日 星期三

晒大肚三點式!霸氣張嘉兒拒做怪獸家長 __,張嘉兒,

張嘉兒呢句說話霸氣得嚟,同時流露出無限母愛。無綫真人騷節目《沒有起跑線?》播出後,因為參加者一番《贏在子宮裏》及《贏在射精前》言論惹嚟熱烈爭議。唔少藝人亦有留意節目,好似星級準媽咪、現時懷孕六個月嘅前港姐冠軍張嘉兒(Kayi)就上載咗一張佗B比堅尼相(戴定頭盔先,呢張相嘉兒睇落完全唔似佗B六個月),並霸氣地表示仔女幸福最緊要,佢留言:「BB你不需要贏在子宮裏,我讓你輸在幸福中!」相中見嘉兒腹部脹起 ...


張嘉兒呢句說話霸氣得嚟,同時流露出無限母愛。

無綫真人騷節目《沒有起跑線?》播出後,因為參加者一番《贏在子宮裏》及《贏在射精前》言論惹嚟熱烈爭議。唔少藝人亦有留意節目,好似星級準媽咪、現時懷孕六個月嘅前港姐冠軍張嘉兒(Kayi)就上載咗一張佗B比堅尼相(戴定頭盔先,呢張相嘉兒睇落完全唔似佗B六個月),並霸氣地表示仔女幸福最緊要,佢留言:「BB 你不需要贏在子宮裏,我讓你輸在幸福中!」相中見嘉兒腹部脹起,下巴有肉哋,身形明顯發福!不過難得嘅係嘉兒一對手依然纖幼,真係令人羨慕!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!