網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月17日 星期五

驚爆疑似情慾短訊 張家瑩擔心裕美受傷 __,張家瑩,裕美,

裕美單嘢,真係愈搞愈複雜。歌手裕美最近被拍到跟無綫藝人黃子恆約會,之後裕美自揭正跟老公林恩浩(Jason)辦理離婚。事件曝光後,雙方友人相繼為好友發聲,先有Jason教友鬧裕美,之後就有女方伴娘爆料指裕美離婚疑涉家暴。內幕愈爆愈多,雖然裕美及黃子恒之後齊聲否認發展中,但事件最新進展是有疑似裕美跟黃子恆的情慾短訊曝光,字眼除了又攬又錫外,又提到一齊瞓覺,總之相當露骨!而與裕美屬教友關係的前亞姐張家瑩 ...


裕美單嘢,真係愈搞愈複雜。

歌手裕美最近被拍到跟無綫藝人黃子恆約會,之後裕美自揭正跟老公林恩浩(Jason)辦理離婚。事件曝光後,雙方友人相繼為好友發聲,先有Jason教友鬧裕美,之後就有女方伴娘爆料指裕美離婚疑涉家暴。

內幕愈爆愈多,雖然裕美及黃子恒之後齊聲否認發展中,但事件最新進展是有疑似裕美跟黃子恆的情慾短訊曝光,字眼除了又攬又錫外,又提到一齊瞓覺,總之相當露骨!

而與裕美屬教友關係的前亞姐張家瑩,得悉裕美離婚疑涉家暴、及有聲稱疑似情慾短訊流出後大感愕然。

張家瑩接受《東網》訪問時,表示去年才認識裕美,二人一起去菲律賓探訪時,亦有感覺到對方不開心,但未敢八掛人家的事,張家瑩謂:「家暴呢件事聽落好嚴重,但又未有聽佢同我哋講。(話佢有事時去你度住?)佢冇嚟過我度住,佢同老公有事(2014年尾)時我都未識佢,我哋係舊年年初先識(2015年),其實我最近都有留意佢嘅新聞。(相信裕美與黃子恆交往嗎?)我唔清楚。(有疑似情慾短訊流出?)佢兩公婆嘅朋友成日出嚟講嘢,你一句我一句咁,我擔心言論最後傷害到佢哋夫妻,做朋友我當然唔想佢哋離婚,我一直都有為裕美祈禱。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!