掃呢頁CODE去手機

2016年6月2日 星期四

《星魅博》:《星魅博》:鄧達智彈蔡思貝露得論盡 __,蔡思貝,鄧達智,

今集內容係今季大熱嘅露肩裝,萬勿錯過。《東網巨星》全新娛樂節目《星魅博》播出後反應熱烈,深受觀眾歡迎,每集均請來時尚達人,為大家逐一點評不同女星的衣着打扮,並帶來最潮、最in潮流小tips!今集請嚟香港著名設計師鄧達智(William)擔任客席主持,為大家介紹2016年春夏大熱元素之一嘅露肩裝。佢大讚KeeClub太子女龍殿兒Carry得型格十足、藝人徐子珊着得典雅性感、名模姚書軼中性得嚟不失性感 ...


今集內容係今季大熱嘅露肩裝,萬勿錯過。

《東網巨星》全新娛樂節目《星魅博》播出後反應熱烈,深受觀眾歡迎,每集均請來時尚達人,為大家逐一點評不同女星的衣着打扮,並帶來最潮、最in潮流小tips!

今集請嚟香港著名設計師鄧達智(William)擔任客席主持,為大家介紹2016年春夏大熱元素之一嘅露肩裝。佢大讚Kee Club太子女龍殿兒Carry得型格十足、藝人徐子珊着得典雅性感、名模姚書軼中性得嚟不失性感,各有美態。

不過佢就認為蔡思貝同劉心悠嘅露肩打扮有扣分地方,兩個都衰累贅,想知鄧達智講乜,留意今集嘅《星魅博》


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!