網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月28日 星期二

歐國盃:【有片】出局之謎!鶴臣竟然寫定辭職稿 __,

鶴臣勁不滿英格蘭足總。(GettyImages圖片)英格蘭喺歐國盃16強以1:2不敵冰島,超羞家出局,幾乎全世界球迷都唔知點解,但英國傳媒發現,領隊鶴臣賽後懶有承擔即刻辭職,竟然有稿照讀,懷疑佢預知英格蘭快好玩完,出局之謎係佢同足總玩對抗,根本冇心帶落去!報道話,半年前英格蘭足總開始接觸前利物浦領隊羅渣士,打算搵佢接手領軍,鶴臣知道後覺得不受尊重,佢喺最後1場分組賽冇厘頭大變陣,連累英格蘭失分冇埋 ...


鶴臣勁不滿英格蘭足總。(Getty Images圖片)

英格蘭喺歐國盃16強以1:2不敵冰島,超羞家出局,幾乎全世界球迷都唔知點解,但英國傳媒發現,領隊鶴臣賽後懶有承擔即刻辭職,竟然有稿照讀,懷疑佢預知英格蘭快好玩完,出局之謎係佢同足總玩對抗,根本冇心帶落去!

報道話,半年前英格蘭足總開始接觸前利物浦領隊羅渣士,打算搵佢接手領軍,鶴臣知道後覺得不受尊重,佢喺最後1場分組賽冇厘頭大變陣,連累英格蘭失分冇埋首名席位後咁講:「我唔會為咗份工搖尾乞憐,如果唔想同我續約,咁就算數。」

事實上,鶴臣唔志在份工,似乎講得出做得到,擁有號稱近代最強陣容嘅英格蘭,遇到16強牌面最弱嘅冰島,開波4分鐘由朗尼射入12碼先開紀錄下,竟然連失兩球離奇輸波,加上佢堅持用英超神射手哈利卡尼開角球,連英媒用史上最黑暗日子形容呢場敗仗。

最令球迷唔明嘅係,賽後鶴臣喺記者會上,竟然拎稿照讀宣布辭職,網友覺得,場波未踢就準備好辭職稿,非常唔尋常,更有網友話「呢屆歐國盃好黑好黑」,懷疑有人做波,但到底鶴臣係咪有心同英格蘭過唔去,就要佢自己至知想睇鶴臣點辭職,即去彩報Facebook專頁睇片!

http://bit.ly/1r2BOOF 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!