掃呢頁CODE去手機

2016年6月20日 星期一

艾美琦:離晒罩!艾美琦旺角拋胸當街洗頭 __,艾美琦,

想點?擁有33C驕人身材嘅藝人艾美琦(Amy),呢日化身美人魚出席喺旺角街頭舉行嘅護髮產品宣傳活動,吸引近百市民圍觀及影相。現場所見Amy着嘅貝殼泳衣勁鬆勁大件,可以話係離晒罩呀!除咗見到個pad之外,就連乳貼都見到,真係唔知佢想點呀!受訪時,Amy就話:「大會以為我係虎背熊腰所以買大咗,我已經墊咗嘢打晒底。」至於現場有唔少宅男,Amy笑指大多數都係佢嘅粉絲,見佢走光都有好心提醒,不過影完先提囉! ...


想點?

擁有33C驕人身材嘅藝人艾美琦(Amy),呢日化身美人魚出席喺旺角街頭舉行嘅護髮產品宣傳活動,吸引近百市民圍觀及影相。

現場所見Amy着嘅貝殼泳衣勁鬆勁大件,可以話係離晒罩呀!除咗見到個pad之外,就連乳貼都見到,真係唔知佢想點呀!

受訪時,Amy就話:「大會以為我係虎背熊腰所以買大咗,我已經墊咗嘢打晒底。」至於現場有唔少宅男,Amy笑指大多數都係佢嘅粉絲,見佢走光都有好心提醒,不過影完先提囉!問佢會唔會尷尬?Amy就講笑話:「唔會!除都得電影都拍過。」

提到電影,Amy透露遲吓會幫劉鎮偉執導嘅《大話西遊3》配音,現時成日要咬住木塞或筷子戒懶音。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!