掃呢頁CODE去手機

2016年6月3日 星期五

許紹雄激戰細細粒床都冧 __,細細粒,許紹雄,

細細粒與許紹雄這對肥瘦夫妻,絕對有新鮮感。
許紹雄激戰細細粒床都冧許紹雄(Benz雄)與陳嘉佳(細細粒)飾演一對老夫少妻兼中港夫妻,居於劏房,要瞓一張單人床,面對嚴重的「土地問題」!在重重問題下,Benz雄要應付太太的需求,顯得有心無力。兩人在現實中年齡相距36歲,劇中不乏親熱戲,Benz雄床戰有分量的細細粒,期間險生意外,監製透露:「佢哋喺碌架床搞到連床板都跌埋落嚟,夠晒落力!」細細粒與許紹雄這對肥瘦夫妻,絕對有新鮮感。 ...


許紹雄激戰細細粒床都冧

許紹雄(Benz雄)與陳嘉佳(細細粒)飾演一對老夫少妻兼中港夫妻,居於劏房,要瞓一張單人床,面對嚴重的「土地問題」!在重重問題下,Benz雄要應付太太的需求,顯得有心無力。兩人在現實中年齡相距36歲,劇中不乏親熱戲,Benz雄床戰有分量的細細粒,期間險生意外,監製透露:「佢哋喺碌架床搞到連床板都跌埋落嚟,夠晒落力!」


鍾意就快D Share啦!