掃呢頁CODE去手機

2016年6月30日 星期四

太累瞓巴士 網民嘆打工仔不易為 __,

今日凌晨有一名後生仔疑工作太累在巴士睡覺,頭部差點點到地。(馬路的事討論區fb)今日凌晨有一名年輕男子在巴士上睡着,他橫躺在下層兩座位,腳屈曲靠窗,頸部伸長在座位外,奇怪睡姿被拍下並上傳至社交網站,拍照者更揶揄男子「巴士梗咁至識嘆」,但不少人都認為該男子可能過度疲倦「頂唔順」,人少時可體諒,一眾打工仔都慨嘆現時香港地很多人都日做兩份工,或一日做足十多小時,計埋通勤時間「真係命都畀埋佢」。拍片者表示 ...


今日凌晨有一名後生仔疑工作太累在巴士睡覺,頭部差點點到地。(馬路的事討論區 fb)

今日凌晨有一名年輕男子在巴士上睡着,他橫躺在下層兩座位,腳屈曲靠窗,頸部伸長在座位外,奇怪睡姿被拍下並上傳至社交網站,拍照者更揶揄男子「巴士梗咁至識嘆」,但不少人都認為該男子可能過度疲倦「頂唔順」,人少時可體諒,一眾打工仔都慨嘆現時香港地很多人都日做兩份工,或一日做足十多小時,計埋通勤時間「真係命都畀埋佢」。

拍片者表示,自己並非要批評該男子,亦已向車長尋求協助,男子並無大礙。不少人都指自己有類似經歷,「收工搭過海巴攰得濟(滯)喺上層後坐(座)訓(瞓)咗5粒鐘...無人發現到我」、「我試過兩個都唔識互挨到落車」,有打工仔就希望標準工時盡快立法。

網民有話說

Thomas Cho:訓(瞓)到咁嘅姿勢好明顯係太攰啦,我相信佢無意識咁做!

Chi Hin Chan:標準工時幾時先立法

Tomy Hung:人哋博得咁盡,體諒吓吧!

許素珊:訓(瞓)醒會唔會腰頸痛?個姿勢幾微妙下。

Mo Yung Suet:香港人好可悲

※緊貼網民熱話,掌握最熱話題,請關注網民熱話fb:

http://on.fb.me/1L3m1ro


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!