網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月6日 星期一

陳嘉佳:細細粒點樣變靚啲?郭慶彬:放棄齊蔭! __,陳嘉佳,郭慶彬,細細粒,

細細粒學到嘢未?現年31歲的陳嘉佳(細細粒)擁有106kg重量級身形,近年憑搞笑肥妹形象深得觀眾關注,劇集內曾與Bob(林盛斌)及許紹雄床上肉搏,但現實經驗仍是白紙一張!日前宣傳劇集《性在有情》時,她被阮兆祥取笑「原封不動」仍是處女,其後她拍攝新劇《迷》時更突然強吻吳業坤「洩慾」,場面搞笑。郭慶彬私人醒網友對細細粒仍未有拖拍的話題深感興趣,紛紛獻計望她盡快有着落,甚至失「豬」,更指其造型有提升空間 ...


細細粒學到嘢未?

現年31歲的陳嘉佳(細細粒)擁有106kg重量級身形,近年憑搞笑肥妹形象深得觀眾關注,劇集內曾與Bob(林盛斌)及許紹雄床上肉搏,但現實經驗仍是白紙一張!日前宣傳劇集《性在有情》時,她被阮兆祥取笑「原封不動」仍是處女,其後她拍攝新劇《迷》時更突然強吻吳業坤「洩慾」,場面搞笑。

郭慶彬私人醒

網友對細細粒仍未有拖拍的話題深感興趣,紛紛獻計望她盡快有着落,甚至失「豬」,更指其造型有提升空間。《東網》聯絡星級形象指導郭慶彬(Ricky)給予意見,希望增強細細粒的吸引力,Ricky認為她可試走成熟女人味路線:「佢平時畀人感覺係開心果,但已經過咗30歲,可以試吓成熟啲嘅形象,首先唔好剪齊蔭,留長少少蔭,頭髮唔需要咁長,剪到膊頭位置,感覺新潮啲。」服裝方面,他建議選擇深色,例如黑色的服裝,以及剪裁簡單的裙都有助修飾身形:「唔好揀太Colourful、多層次或者好多細節嘅服裝,亦唔需要性感,最重要係襯對高踭鞋,可以拉長身材比例,亦更有女人味。」他認為細細粒不妨參考英國重磅歌后Adele的打扮。

「我真係瘦咗!」

對於Ricky的教路,細細粒說:「多謝Ricky嘅意見,我會嘗試改進,嘗試不同風格,帶畀大家新鮮感,希望將來有機會同Ricky合作!不過有時因為工作關係,衣着係需要睇拍咩劇同廣告決定,私底下會參考多啲佢嘅意見,佢始終係專業人士,眼光一定比我好。」問到是否心急轉形象博「開封」,她即怕醜地說:「呢方面唔補充喇!多謝關心!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!