網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月5日 星期日

【好大對髀…】猷亨身在美國冇王管 肥美陳瀅街頭搵食 __,陳瀅,猷亨,

陳瀅今日下晝出席婚紗展活動,大談自己嘅夢想婚禮,不過美中不足係男友猷亨依家身在美國,賀緊細佬猷君畢業,見唔到女友着住靚靚嘅婚紗。冇男友喺身邊,陳瀅做完活動,就嗱嗱臨約佢嘅好閨蜜何雁詩同劉佩玥食晚飯直落。今晚約8點,佢哋喺佐敦一間川菜館食飯,食飽飽後未夠喉,三人去附近一間糖水舖買外賣。等糖水期間,三個女人湊埋一齊吹水停不了,嘻嘻哈哈大聲到就連企喺對面馬路嘅記者,都聽到佢哋嘅笑聲。Girltalk一輪 ...




其他影片:>>






陳瀅今日下晝出席婚紗展活動,大談自己嘅夢想婚禮,不過美中不足係男友猷亨依家身在美國,賀緊細佬猷君畢業,見唔到女友着住靚靚嘅婚紗。冇男友喺身邊,陳瀅做完活動,就嗱嗱臨約佢嘅好閨蜜何雁詩同劉佩玥食晚飯直落。今晚約8點,佢哋喺佐敦一間川菜館食飯,食飽飽後未夠喉,三人去附近一間糖水舖買外賣。等糖水期間,三個女人湊埋一齊吹水停不了,嘻嘻哈哈大聲到就連企喺對面馬路嘅記者,都聽到佢哋嘅笑聲。Girl talk一輪,何雁詩忽然興起拎出電話同陳瀅、劉佩玥玩自拍,不過次次只係兩個人影,然之後就changing partner再影過。終於等到外賣到,陳瀅率先打開個蓋試味,飲完一臉滿足咁冚番個蓋,之後佢哋沿天橋行去圓方商場方向。行到一半,見天橋離奇聚滿人,何雁詩同劉佩玥即八卦妹上身,人望佢哋又望,原來天橋下發生交通意外,兩個人同途人一齊七嘴八舌討論,相反陳瀅見人多戒心大,企開一邊冷眼旁觀,等到兩個姊妹八完一輪,先一齊行去圓方陳瀅屋企,嘆外賣糖水。

攝影:徐錦池、畢紹基 陳瀅邊行邊兩邊望,好大戒心吓! 劉佩玥呢期俾人話追Bosco。
好肥美…… 陳瀅等唔切返屋企,要即場試食。 好肥美X2……
ig放天橋相。 何雁詩喺ig po合照。 天橋八卦ing!
一講男友笑唔停! 男友猷亨依家身在美國!

鍾意就快D Share啦!