網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月26日 星期日

醉駕後日裁決 羅鈞滿被換角:吸取教訓 __,羅鈞滿,

羅鈞滿日前醉駕被判罪成,不過要等27號先裁決。藝人羅鈞滿日前醉駕被判罪成,其案件將於本月27日裁決。他於獲裁判前在鴨脷洲出席「625擁有愛擁抱愛」活動,期間他落力為長者獻唱。提到該案的裁判官曾指羅鈞滿超標三倍,根據案例「坐得監」,問到鈞滿面臨刑責的心情?他直言以平常心對待:「心情點都要面對,到時經理人會陪我去,平常心啦!自己係成年人做錯事,最驚家人擔心。家人覺得今次係個好教訓,不幸中的大幸係冇整親 ...


羅鈞滿日前醉駕被判罪成,不過要等27號先裁決。藝人羅鈞滿日前醉駕被判罪成,其案件將於本月27日裁決。他於獲裁判前在鴨脷洲出席「625擁有愛擁抱愛」活動,期間他落力為長者獻唱。提到該案的裁判官曾指羅鈞滿超標三倍,根據案例「坐得監」,問到鈞滿面臨刑責的心情?他直言以平常心對待:「心情點都要面對,到時經理人會陪我去,平常心自己係成年人做錯事,最驚家人擔心。家人覺得今次係個好教訓,不幸中的大幸係冇整親 ...


羅鈞滿日前醉駕被判罪成,不過要等27號先裁決。

藝人羅鈞滿日前醉駕被判罪成,其案件將於本月27日裁決。他於獲裁判前在鴨脷洲出席「625擁有愛擁抱愛」活動,期間他落力為長者獻唱。提到該案的裁判官曾指羅鈞滿超標三倍,根據案例「坐得監」,問到鈞滿面臨刑責的心情?他直言以平常心對待:「心情點都要面對,到時經理人會陪我去,平常心自己係成年人做錯事,最驚家人擔心。家人覺得今次係個好教訓,不幸中的大幸係冇整親人。」

自認酒量麻麻

問他以後會否減少飲酒?鈞滿直言要選擇性應酬:「我不嬲都少飲,係應酬先飲。(唔再去應酬?)選擇性出席,我唔係追酒飲嘅人,唔知點解人哋對我印象係咁。而且我踢波同打籃球,飲酒的話會令我表現唔好,所以我想保持狀態。」他自言酒量麻麻:「飲一杯啤酒就面紅!」

等判決再安排工作

提到無綫方面的反應,鈞滿稱公司要先等待判決再作工作安排:「公司要等咗判決先,我同公司保持聯絡。」他提到原定出演新劇《迷》的角色目前確定自己被換角,他直言要吸取教訓:「監製本身準備同我傾角色,依家角色要換角,對我係個好教訓。(因你醉駕而換角?)擔心我影響拍攝過程,我都明白。」問鈞滿會否擔心之後冇劇拍?他說:「冇得擔心,作為藝人要自己警剔錯誤。(手頭冇劇拍?)冇,但我本身做《勁歌金曲》主持就仲有開工,希望件事快啲過去!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!