掃呢頁CODE去手機

2016年6月29日 星期三

嘉琪玩杯葛搞禍關係?張秀文寸嘴反擊 張秀文 梁嘉琪

估唔到是非精平時喺鏡頭面前寸嚟寸去,鏡頭背後一樣火藥味濃。無綫資訊節目《學是學非》六位是非精看似非常老友,但其實相處日久磨擦多多,最近有傳張秀文因維護湯洛雯而跟梁嘉琪反面!《學是學非》2013年開始時,由三位「是非精」梁嘉琪、李佳芯及黃心穎擔大旗,其後加入麥美恩(Mayanne),到2014年底再加入張秀文(Sammi)及湯洛雯(Roxanne),六女鏡頭前經常出口互寸,似是為增加節目趣味,但其實 ...


估唔到是非精平時喺鏡頭面前寸嚟寸去,鏡頭背後一樣火藥味濃。

無綫資訊節目《學是學非》六位是非精看似非常老友,但其實相處日久磨擦多多,最近有傳張秀文因維護湯洛雯而跟梁嘉琪反面!

《學是學非》2013年開始時,由三位「是非精」梁嘉琪、李佳芯及黃心穎擔大旗,其後加入麥美恩(Mayanne),到2014年底再加入張秀文(Sammi)及湯洛雯(Roxanne),六女鏡頭前經常出口互寸,似是為增加節目趣味,但其實暗藏爭出鏡、爭排位、爭對白、爭服裝,相處得耐倍添磨擦。最近有傳嘉琪不滿Roxanne轉數慢、口才欠佳而杯葛她,Sammi為維護Roxanne,則跟嘉琪鬧不和!

「佢開心就得」

近日Sammi被拍到與緋聞男友兼前經理人Victor約會掃貨,疑似拍拖,嘉琪、Roxanne及Mayanne出席戒煙活動時,嘉琪講到Sammi時明顯劃清界線,退後兩步並指着Roxanne、Mayanne說:「你哋兩個Friend啲喎!」Roxanne即笑問:「你唔Friend咩?」嘉琪繼續發功,擰頭笑說:「同事嚟㗎咋!」令Mayanne忍不住問:「你割席呀?」嘉琪聞言笑而不語,只按着心口回應:「我都想知(Sammi係咪拍拖)。」

對於嘉琪連番暗寸,Sammi在電話中表現愕然,並說:「佢話同我唔熟,咪唔使答囉!佢個人好安全嘅,不嬲怕死!(你哋不和?)我對佢冇嘢,佢有冇嘢我就唔知。(佢嫌棄Roxanne轉數慢?)應該唔會啩,咁呢個係Roxanne特色,有時佢嘅反應好得意,個節目咪好睇囉!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!