網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月24日 星期五

自覺年紀唔細 智孝認同柏霖仲有聯絡 __,智孝,宋智孝,

智孝話自己年紀都唔細,都希望搵番個伴。韓國女星宋智孝身穿短裙於香港亮相眼鏡品牌活動,店舖外面早早擠滿了過百圍觀者,爲親睹女神智孝風采,場面墟冚!智孝更即席以廣東話跟大家打招呼:「你好,我是宋智孝!」可是期間卻要人提示,她續笑說:「我寫低咗,但唔好意思,我唔記得咗。」訪問前,大會早已規定只可問三條問題,問到經常以素顏示人的智孝,選擇太陽眼鏡有甚麼條件時,她說:「其實太陽眼鏡係喺冇化妝同眼腫嘅時候戴, ...


智孝話自己年紀都唔細,都希望搵番個伴。

韓國女星宋智孝身穿短裙於香港亮相眼鏡品牌活動,店舖外面早早擠滿了過百圍觀者,爲親睹女神智孝風采,場面墟冚!智孝更即席以廣東話跟大家打招呼:「你好,我是宋智孝!」可是期間卻要人提示,她續笑說:「我寫低咗,但唔好意思,我唔記得咗。」

訪問前,大會早已規定只可問三條問題,問到經常以素顏示人的智孝,選擇太陽眼鏡有甚麼條件時,她說:「其實太陽眼鏡係喺冇化妝同眼腫嘅時候戴,多數朝早戴,除咗留意設計款式外,都會留意番實用性。(作為「全能女神」嘅你,會否有興趣設計太陽眼鏡?)全能女神呢個稱號太過獎,我唔係樣樣都叻,但會盡力去做,如果有機會都想嘗試去設計大家鍾意嘅款式。」問到下半年的事業期望,智孝說:「非常努力過每一日,冇留意已經過咗半年,會努力過埋下半年,希望有更多作品,多方面接觸粉絲。」

問及最近忙甚麼工作?智孝說:「除了拍《Running Man》,都有留意唔同作品,希望可出多啲event,見多啲粉絲。(會否再接像與陳柏霖合作的真人騷?)只要係新嘗試,我都願意去嘗試。(同陳柏霖仲有聯絡?)有,拍完間中會聯絡,之前去上海都有見面同問好。」對於擇偶條件,她笑指最近發覺自己年紀已有番咁上下,並說:「希望可搵個體貼、Man啲嘅男人,可以擁抱得大力啲。(Gary?)哈哈!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!