網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月27日 星期一

鄭敬基:鄭敬基險心臟病猝死 新婚老婆救一命 __,鄭敬基,

好彩最後冇事!現年53歲、今年5月再做新郎哥的鄭敬基(Joe)在instagram上載躺在醫院病床的照片,手上更插滿喉,阿Joe留言透露手術成功,並感謝其主診醫生及其團隊,沒有說到是所患何病及進行那種手術,只說手術做了兩個半小時,知道家人及親友們擔心,他留言:「大家請放心已康復中。」「有條心臟嘅血管九成幾塞咗」今日《東網》聯絡上Joe,他表示留院兩日半,至今午剛出院回家休息的他原來是周五晚進行了一 ...


好彩最後冇事!

現年53歲、今年5月再做新郎哥的鄭敬基(Joe)在instagram上載躺在醫院病床的照片,手上更插滿喉,阿Joe留言透露手術成功,並感謝其主診醫生及其團隊,沒有說到是所患何病及進行那種手術,只說手術做了兩個半小時,知道家人及親友們擔心,他留言:「大家請放心已康復中。」

「有條心臟嘅血管九成幾塞咗」

今日《東網》聯絡上Joe,他表示留院兩日半,至今午剛出院回家休息的他原來是周五晚進行了一次「介入性心導管」的大手術(簡稱通波仔),手術進行了兩個半小時,由兩位醫生同時主理,在電話中聲音洪亮的Joe表示:「件事發生得好快嘅,諗唔諗到,避過隨時猝死嘅可能,亦都係一個奇迹、神迹嚟嘅。我做咗一個叫簡稱通波仔嘅手術,我心臟有條主要嘅血管LM(左冠狀動脈主幹)差唔多九成幾塞咗。」

姨丈把脈發現問題

Joe又說在4月時在加拿大舉行一個預演婚禮的派對,順便探訪太太Angie住在卡加利的二姨丈陳偉中醫師,除留在姨丈家中住外,因姨丈亦是當地一名資深中醫師,去到醫館時一時貪玩順便把脈,姨丈指他:「你個心一定有嘢喎,你返去(香港)搵西醫驗證一吓啦。」當時他仍不以為意,覺得平時有做運動、飲食又清淡應問題不大,雖然他有將此事放在心中,可是因為忙籌備婚禮,又要準備蜜月旅行,回港後又要忙拍電視劇,所以將此事延遲。但太太的阿姨很有心,她着在港的醫院護士長好友為Joe安排入院檢查。

Joe表示最初循例到其Office檢查時一切並無大礙:「之後佢就話如果要詳細就要去醫院做測試,心電圖、超聲波等等,我個主診醫生係之前吳孟達嘅心臟科醫生,好好彩有最好嘅醫生喺度。」他解釋自己心臟有三條線(血管),其中一條特別幼,而這一條就負責心臟的五分一肌肉,因為有其餘兩條分擔,所以一直都沒有辛苦、頭暈的感覺。

手術前去睇早場

Joe坦言整個經歷如在鬼門關走過,由發現到做手術只是一日內的事:「星期五入院,星期六朝早做心臟壓力測試、心電圖、超聲波,完成冇問題,係差個顯影嘅電腦素描,我諗住冇咩大礙仲去咗睇早場,個戲院收唔到訊號,出到嚟就見到家人、太太Call我,原來個顯影顯示有個血管九成塞咗,醫生話我如果做咗危險運動或者做多咗,啲血到唔到就會心臟病,所以我即刻嗰晚返到去,11點幾就做手術,成件事喺幾個鐘內發生,原來心臟病喺下一個劇烈運動旁邊,之前嗰晚仲同太太喺公園做咗劇烈運動。」

已經可以做運動

Joe又表示相中見到手上貼滿膠布並不是吊鹽水所留下,他說:「其實係通波仔嘅新科技,喺手嗰到條主要血管到入去,跟住去心臟,兩個幾鐘喺半麻醉下進行,所以我好清楚知道醫護團隊係非常之專業,根據醫生講我依家可以運動架喇!」

提醒大家注意身體

Joe直言因為報道出街後,有很多朋友關心自己,所以決定一定要將事件分享給大眾,同時亦希望自己的經歷可以提醒大家注意身體:「我都覺得自己食得好清,朋友成日叫我唔好唔食甜嘢,但原來食得清又有做運動都會發生,可以幻想到香港有幾多朋友,如果佢唔運動,仍然有依啲(問題)喺心就係一個好大計時炸彈,難怪心臟病係香港係第二大殺手,如果唔係同依個太太,又唔去探姨丈就唔會發現,所以我都好感恩,希望幫到啲人,做多啲恒常檢查。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!