掃呢頁CODE去手機

2016年6月6日 星期一

陳華鑫:【索爆學生妹】陳華鑫自認好天真好傻 陳華鑫

無綫好多新進小花都好吸睛,其中一個係Gloria。2012年落選港姐陳華鑫(Gloria)擁有童顏及BB聲,早已是宅男界的受歡迎女藝人,近日Gloria有份主演的無綫新劇《性在有情》在myTVSUPER播出,憑藉可愛校服短裙Look大晒美腿,一躍成為新網絡女神,獲得大批宅男力撐!劇中Gloria飾演女主角陳敏之胞妹,角色仍是中學生的她跟戇男沈震軒發展疑似師生戀感情線,網友向來對制服誘惑情有獨鍾,年 ...


無綫好多新進小花都好吸睛,其中一個係Gloria。

2012年落選港姐陳華鑫(Gloria)擁有童顏及BB聲,早已是宅男界的受歡迎女藝人,近日Gloria有份主演的無綫新劇《性在有情》在myTV SUPER播出,憑藉可愛校服短裙Look大晒美腿,一躍成為新網絡女神,獲得大批宅男力撐!

劇中Gloria飾演女主角陳敏之胞妹,角色仍是中學生的她跟戇男沈震軒發展疑似師生戀感情線,網友向來對制服誘惑情有獨鍾,年前樂瞳及陳嘉寶等先後因扮演學生妹人氣急升,今次則輪到Gloria,擁有童顏的她扮學生似到十足十。另外一場戲她請教敏之如何升Cup,自己想出戴細一個碼的胸圍谷出兩吋事業線,勢令男Fans血脈沸騰!

想嘗禁果

Gloria接受電話訪問時表示很高興得到大家留意,《性》劇是她暫時最多戲份的劇集,大讚此劇題材有趣,其角色亦甚有發揮機會:「我盡量回憶番做學生嘅感覺,諗番當時自己啲小動作,劇入面我情竇初開,仲想初嘗禁果添!其實個角色係好天真、傻傻哋,我以前都係咁。」講到谷胸戲受注目,她笑說:「平時我都好少性感,係睇劇情需要,我當日真係戴細一個碼嘅Bra,唔尷尬,最擔心係室內太凍,會凍到起雞皮咋!」Gloria更預告她在劇中會有三點式泳裝演出,男Fans記得擔定櫈仔等睇喇!

Profile

陳華鑫(Gloria)

年齡:26歲

身高:1米60

體重:43kg

三圍:32B、22.5、34

簡歷:2012年落選港姐,拍過劇集《性在有情》、《天眼》、《巨輪II》等,曾為《2013年第十五屆香港動漫Cosplay大賽頒獎典禮》擔任活動大使大玩Cosplay。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!