網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月7日 星期二

官恩娜同囝囝自拍 意外曝光千呎大廳 __,官恩娜,

Ella晒得意混血B嘅同時,又唔小心晒埋過千呎大廳。歌手官恩娜(Ella)去年10月為外籍醫生老公誕下囝囝,榮升人母後嘅佢專心相夫教子,不時喺Instagram放閃晒幸福!呢日Ella又「發功」,上載一張喺廳抱住囝囝嘅自拍,表面睇落冇咩特別,不過網民嘅注意力就放咗喺佢間有近千呎嘅客廳上,見客廳都算幾整齊,簡潔得嚟又幾有Style。唔少網民都好羨慕佢可以住間豪宅Level嘅大屋,淨係個客廳都已經咁大 ...


Ella晒得意混血B嘅同時,又唔小心晒埋過千呎大廳。

歌手官恩娜(Ella)去年10月為外籍醫生老公誕下囝囝,榮升人母後嘅佢專心相夫教子,不時喺Instagram放閃晒幸福!呢日Ella又「發功」,上載一張喺廳抱住囝囝嘅自拍,表面睇落冇咩特別,不過網民嘅注意力就放咗喺佢間有近千呎嘅客廳上,見客廳都算幾整齊,簡潔得嚟又幾有Style。唔少網民都好羨慕佢可以住間豪宅Level嘅大屋,淨係個客廳都已經咁大,加埋房仲得了嘅?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!