掃呢頁CODE去手機

2016年6月8日 星期三

【每月畀十萬家用】密友爆潘源良被分手 __,潘源良,

根據密友嘅爆料,潘源良除咗財政上全力支持珍妹之外;佢懶理朋友反對繼續同珍妹一齊,亦睇得出佢對珍妹嘅痴心同執着。藝人李麗珍與填詞人潘源良驚傳又分手,二人由2007年復合至今拍拖拍足九年,可惜依然未能開花結果。有指二人今次分手是因為珍妹與前夫許愿所生的囡囡許倚榕未能接納潘源良成為繼父,另亦有指潘源良桃花暢旺等。不過據潘源良身邊好友透露,其實潘源良多年來一直對珍妹「痴心情長」,一直全方位照顧珍妹生活之餘 ...


根據密友嘅爆料,潘源良除咗財政上全力支持珍妹之外;佢懶理朋友反對繼續同珍妹一齊,亦睇得出佢對珍妹嘅痴心同執着。

藝人李麗珍與填詞人潘源良驚傳又分手,二人由2007年復合至今拍拖拍足九年,可惜依然未能開花結果。

有指二人今次分手是因為珍妹與前夫許愿所生的囡囡許倚榕未能接納潘源良成為繼父,另亦有指潘源良桃花暢旺等。不過據潘源良身邊好友透露,其實潘源良多年來一直對珍妹「痴心情長」,一直全方位照顧珍妹生活之餘,更視倚榕如己出。

朋友唔接受珍妹

潘源良身邊密友透露,二人分手是突發性,潘源良更是「被分手」!自與珍妹第三度復合以來,潘源良好友均未能接受珍妹,因覺得珍妹「個底好花」,所以二人雖然拍拖足足九年,但潘源良只是近一、兩年才帶李麗珍外出見朋友。

身家至少三千萬

雖然朋友不接納珍妹,但潘源良仍視珍妹為瑰寶,不但租豪宅給珍妹居住,還照顧她與她囡囡許倚榕的生活,更每個月給珍妹十萬元作家用。潘源良身邊友人謂:「潘源良之前喺有線講波再加上歌曲嘅版稅,令佢咁多年都不斷有收入,身家至少有三千萬,所以佢一啲都唔介意照顧女友同佢囡囡,除咗租豪宅畀佢哋住之外,倚榕嘅學費都係佢一手包辦,兩母女生活費都係由佢畀晒,而佢自己就住喺油麻地舊樓,佢真係好錫珍妹同珍妹個女。」

格格不入

雖然潘源良對李麗珍百般呵護與疼錫,但可惜因為兩人性格喜好南轅北轍,愛足球、愛書法的潘源良,與李麗珍的世界完全格格不入,大家相處愛如「死水」,故李麗珍最終決定斬情絲,跟潘源浪提出分手!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!