掃呢頁CODE去手機

2016年6月22日 星期三

驚!蔡思貝忘形露乳貼 自爆冇打底 __,蔡思貝,

蔡思貝台上玩到失晒控,仲要自爆冇打底,你都好大膽啵!藝人蔡思貝、吳啟華及李施嬅等於荃灣宣傳無綫劇集《純熟意外》。期間穿上露肩高衩短裙的思貝於玩遊戲時更忘形走光,露出乳貼及胸墊!而賴慰玲則玩到除鞋示人。着露肩高衩裙 自爆冇打底其後思貝與啟華齊齊受訪,問到思貝打扮性感會否擔心走光?她笑說:「冇諗到玩到咁刺激。(做足打底措施?)冇,不過ok!」身旁的啟華就笑稱自己爆衫洩春光:「我有爆衫,胸肌勁得滯!」談 ...


蔡思貝台上玩到失晒控,仲要自爆冇打底,你都好大膽啵!

藝人蔡思貝、吳啟華及李施嬅等於荃灣宣傳無綫劇集《純熟意外》。期間穿上露肩高衩短裙的思貝於玩遊戲時更忘形走光,露出乳貼及胸墊!而賴慰玲則玩到除鞋示人。

着露肩高衩裙 自爆冇打底

其後思貝與啟華齊齊受訪,問到思貝打扮性感會否擔心走光?她笑說:「冇諗到玩到咁刺激。(做足打底措施?)冇,不過ok!」身旁的啟華就笑稱自己爆衫洩春光:「我有爆衫,胸肌勁得滯!」談到二人於劇中被揭出是父女關係而非情侶,啟華稱是該劇玩「錯摸」概念誤導觀眾。問他們無緣演情侶會否感可惜?思貝就說:「仲好咁仲親!」

自言與李施嬅拍劇拍得好開心

提到施嬅日前稱新人如思貝等理應獲更多演出機會,思貝就再澄清與對方並無不和:「大家一路拍劇都好夾,佢咁講令我好開心。(唔覺佢寸你係新人?)冇咁多鬥爭同不和,傳來傳去都係話題,冇一樣係真。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!