掃呢頁CODE去手機

2016年6月1日 星期三

戒酒保命 李珊珊積極抗腦瘤 __,珊珊,李珊珊,林珊珊,

戒酒保命李珊珊積極抗腦瘤7,749views│2016年06月01日李珊珊性格男仔頭,鍾意睇波賽車飲酒食好嘢,自從4年前腦生瘤後,佢已經戒咗酒。李珊珊身體狀況唔穩定,抵抗力差成日發燒,舊年12月初屋企暈倒送院後,佢唔可以亂食嘢,只可食流質食物,直到今年3月先可以食其他嘢食。識李珊珊嘅人都知道,佢係一個好鍾意飲酒兼好飲得嘅人,威士忌、香檳、白酒…不過,自從病開始,佢連酒都要戒埋,有時夜欄人靜時,都會 ...






  • 其他影片:>>






  • 戒酒保命 李珊珊積極抗腦瘤
  • 7,749 views│2016年06月01日
  • 李珊珊性格男仔頭,鍾意睇波賽車飲酒食好嘢,自從4年前腦生瘤後,佢已經戒咗酒。李珊珊身體狀況唔穩定,抵抗力差成日發燒,舊年12月初屋企暈倒送院後,佢唔可以亂食嘢,只可食流質食物,直到今年3月先可以食其他嘢食。識李珊珊嘅人都知道,佢係一個好鍾意飲酒兼好飲得嘅人,威士忌、香檳、白酒…不過,自從病開始,佢連酒都要戒埋,有時夜欄人靜時,都會偷雞飲番啖獎勵自己。

    呢段日子,李珊珊除了睇醫生外,幾乎冇出過街,有個姨姨照顧佢,有啲好想食嘅嘢就會叫姨姨買外賣,連軟雪糕都要外帶。今年3月個《taste of HK》美食節,佢本來訂咗2張VIP門票,點知因身體同天氣唔好,臨時冇去。匿喺屋企呢幾年,李珊珊愛上寫文字,微博記錄每日嘅心情,夜晚睇足球比賽,睇舊電影、聽舊歌,打發時間。就連好友生日,李珊珊都只會在微博留言祝福,表示一切在心中,連吳家樂都留言,話幾年冇見過佢。李珊珊係史上最好身材嘅港姐,好多人都好掛住你,希望你快啲康復,重現你嘅美態,加油。

    鍾意就快D Share啦!