掃呢頁CODE去手機

2016年6月26日 星期日

老公夜場咀嫩女 小環詐型:玩到咁癲就唔啱 __,小環,譚小環,

老公夜場咀嫩女 小環詐型:玩到咁癲就唔啱娛圈過去一周連環爆出人夫人妻出軌,昨日輪到現年43歲、94年港姐冠軍譚小環的圈外老公蔡強榮(Eric)流出夜場咀嫩女照,有指照片拍於4年前,即兩人婚後5年,小環昨直認為了此事耿耿於懷,直言:「斷片玩到咁癲就唔啱。」雖然她接受老公道歉,但夫妻間要冷靜一下,小環自爆數年前都嫌Eric應酬太多,甚至爆醉斷片返家,Eric表示就事件影響小環非常內疚。前港姐冠軍譚小環 ...


老公夜場咀嫩女 小環詐型:玩到咁癲就唔啱

娛圈過去一周連環爆出人夫人妻出軌,昨日輪到現年43歲、94年港姐冠軍譚小環的圈外老公蔡強榮(Eric)流出夜場咀嫩女照,有指照片拍於4年前,即兩人婚後5年,小環昨直認為了此事耿耿於懷,直言:「斷片玩到咁癲就唔啱。」雖然她接受老公道歉,但夫妻間要冷靜一下,小環自爆數年前都嫌Eric應酬太多,甚至爆醉斷片返家,Eric表示就事件影響小環非常內疚。

前港姐冠軍譚小環07年嫁給保險才俊蔡強榮,男方婚後即絕緣,近年小環獲老公支持經營副業,先後在銅鑼灣和尖沙嘴開店賣魚蛋,兩公婆不時恩愛孖咇巡舖。人夫Eric去年被周刊拍到背妻在圓方約中女嘆茶,事隔一年,昨日Eric又被爆夜場強吻嫩女連環圖,有指照片攝於4年前,小環和老公至今結婚9年,時間上暗示Eric疑婚後偷食。

有指Eric夜場咀女時,他突然發現有人閃燈影相,Eric瞪眼手指指,不滿被影下罪證。就Eric偷食一事,小環昨日在電話中說:「我首先同自己講要冷靜處理,每個人見到呢啲相都會受影響,會唔開心,好正常,我都聽咗老公解釋同道歉,我都原諒咗佢,因為兩夫妻關係好重要。」她直言好珍惜這段婚姻。



【咀女戰衣】

■小環老公Eric昨被爆曾於夜場咀女,其上衣竟被發現與老婆去年9月慶生時一樣。



■去年拍到Eric背妻與中女圓方嘆茶,小環事後護夫力撐沒小三。



■近年小環把重點放在賣魚蛋生意,但老公卻被連環爆背妻偷食。資料圖片

老公斷片失控小環強調心情未平復,她續說:「我需要時間冷靜,我要有自己空間。」冷靜還是冷戰?小環解釋:「冇冷戰,大家冷靜箒,要畀個腦休息吓。」問小環有沒有深究照片是拍於婚前還是婚後?她說:「冇斟酌,時間唔係最重要,老公唔恰當行為受到警誡,日後飲酒或者應酬,佢都要有底線,睇番自己能力。」她相信Eric爆醉斷片才失控,她力斥:「斷片玩到咁癲就唔啱。」

問到小環覺得Eric酒量如何?她說:「佢酒量真係好差,如果噚晚飲酒斷片,今日醒番真係會唔記得晒啲嘢。早年佢成日應酬,試過爛醉返嚟,我有話佢,佢心臟唔好,我哋傾過。過去兩、三年,佢真係少咗出去。不過有時應酬在所難免,我都明白。」Eric的藍色A&F Polo恤偷食戰衣,竟被發現與去年陪小環慶生時的上衣一模一樣,小環指Eric衣櫃有不少差不多款式的A&F衣服:「呢點唔重要,佢明白飲醉斷片唔啱就得。」



■Eric上月底打本小環在尖東再開分店賣魚蛋,並獲圈中好友到賀。



■小環於07年與Eric結婚,明年兩人便結婚十周年。

Eric:我好內疚小環承認已「審問」Eric,她答:「內容保密,私人嘢唔使向外交代。我有叫佢公開場合要行為檢點,唔可以行差踏錯。」小環笑言要拜託狗仔隊代為監察Eric,兩公婆昨足不出戶,小環說:「佢要閉門思過。」小環不想這「污點」影響夫妻感情。

她大方為老公拆彈,Eric也淆底知衰,昨日他在電話中說:「我有同老婆道歉,呢幾年我真係冇乜應酬,近乎零,識我啲朋友都知我唔飲,我花名係『閃電俠』,一叫我飲就閃。」Eric指對夜場咀女照沒印象,他肯定斷片情況下發生,為冧小環,Eric昨公開認錯:「小環向來形象好正面,影響到佢唔好,我好內疚。」

採訪:陳杰


鍾意就快D Share啦!