掃呢頁CODE去手機

2016年6月15日 星期三

練海棠偷食索女?伍詠薇認忽略老公 __,伍詠薇,

伍詠薇直認掛住工作忽略咗老公。藝員伍詠薇現身中環為有線節目《伍姑娘真識食》錄影,伍姑娘於下午兩時半左右乘電視台專車現身錄影現場,雖然老公練海棠被指偷食,但伍姑娘似乎未受報道影響,心情顯得不錯。見大批記者追訪,伍姑娘笑笑口下車即表示:「辛苦晒大家!」問心情有否受到影響?她說:「心情有少少唔開心,一早就畀記者嘈醒,我都嚇一嚇。(老公有道歉?)道歉?我今朝要起身SET頭,都係(同老公)傾咗少少,叫佢講番 ...


伍詠薇直認掛住工作忽略咗老公。

藝員伍詠薇現身中環為有線節目《伍姑娘真識食》錄影,伍姑娘於下午兩時半左右乘電視台專車現身錄影現場,雖然老公練海棠被指偷食,但伍姑娘似乎未受報道影響,心情顯得不錯。見大批記者追訪,伍姑娘笑笑口下車即表示:「辛苦晒大家!」問心情有否受到影響?她說:「心情有少少唔開心,一早就畀記者嘈醒,我都嚇一嚇。(老公有道歉?)道歉?我今朝要起身SET頭,都係(同老公)傾咗少少,叫佢講番件事我聽,大家平心靜氣去傾,冇乜嘢,依家知道成件事,覺得唔需要同大家交代,今次件事佢係抵打籮柚,就算幕前嘅我幾咁癲都好,家事嘅嘢都係要返到屋企處理。(會唔開心?)開唔開心?其實未知開唔開心,同老公返去會再傾,覺得好抱歉,令到大家擔心。」

忙工作少溝通

伍姑娘又謂:「事情唔啱,要打200大板就梗係架喇,而自己都要檢討,一直忙於工作,作為一個太太係要檢討吓。佢(練海棠)冇承唔承認,同我講咗唔好意思,要我出嚟澄清一下,真係影到佢哋,我唔會責怪,會私底下閂埋門傾,再了解個問題。自己過於投入工作,好似今日咁要同林奕匡出席活動,而我平時返去寫稿,好多時要成晚去準備忽略咗老公,拍劇更加係。一對夫婦係要一齊解決問題,會返去再傾吓點相處,兩夫婦係要再磨合。今朝打開WhatsApp都會嚇一嚇,有唔開心,今次處理幾冷靜,可能年紀大平心靜氣,鬧乜鬼啫!」

撐老公唔係偷食

被問到老公是否偷食?伍姑娘表示:「應該唔係嘅!」但被及是否認識女事主?伍姑娘未有回應,並請記者上現場繼續錄影工作:「我哋上去先傾啦,大家小心,睇車呀!(唔想再搭老公架車?)黐線!咁又唔會。」

另外,《東網》記者都有同伍姑娘做緊訪問,如果想睇直播就入去《東網》fb及《東網巨星》fb

《東網巨星》

https://www.facebook.com/onccstars

《東網》

https://www.facebook.com/onccnews


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!