掃呢頁CODE去手機

2016年6月25日 星期六

楊愛瑾再晒比堅尼照 粉絲大讚索 __,楊愛瑾,

楊愛瑾毫不吝嗇晒自己着住藍色比堅尼嘅靚相派福利~藝人楊愛瑾(Miki)同拍拖多年嘅永安太子爺郭永淳拉埋天窗,「升呢」成為人妻之後,過住逍遙自在嘅少奶奶生活,周不時上載啲周遊列國嘅相上社交網同粉絲分享,當中不乏性感泳衣相。呢日Miki就去咗希臘曬太陽,雖然佢嘅身材唔算太出眾,不過都毫不吝嗇,着咗套藍色比堅尼,以藍天白雲加藍藍的海作背景,顏色襯到絕,靚人加靚景可以用「冇得輸」嚟形容。佢留言:「天氣咁熱 ...


楊愛瑾毫不吝嗇晒自己着住藍色比堅尼嘅靚相派福利~

藝人楊愛瑾(Miki)同拍拖多年嘅永安太子爺郭永淳拉埋天窗,「升呢」成為人妻之後,過住逍遙自在嘅少奶奶生活,周不時上載啲周遊列國嘅相上社交網同粉絲分享,當中不乏性感泳衣相。呢日Miki就去咗希臘曬太陽,雖然佢嘅身材唔算太出眾,不過都毫不吝嗇,着咗套藍色比堅尼,以藍天白雲加藍藍的海作背景,顏色襯到絕,靚人加靚景可以用「冇得輸」嚟形容。佢留言:「天氣咁熱,應該日日都比堅尼。」嘩,唔係咁益街坊呀嘛!而唔少粉絲見到楊愛瑾派福利,都留言讚佢靚呀。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!