掃呢頁CODE去手機

2016年6月14日 星期二

石天欣爆大鑊 揭做偽人遭滅聲 __,石天欣,

石天欣爆大鑊 揭做偽人遭滅聲無綫前御用「被強姦受害人」石天欣,近日為撐何韻詩的Lancôme風波與內地網民開火,在微博遭內地網民狂鬧醜樣奀星及不愛國,石天欣前晚爆seed還擊,反問是否愛國就會紅?原來,自認黃絲的她日前在Instagram大爆前經理人在雨傘運動時禁她發聲,但石天欣不想做「偽人」而未有理會。無懼講真話的她昨回應:「你唔出聲但自己唔開心,賺到錢都冇用,返唔到內地做嘢咪返唔到囉!」何韻詩 ...


石天欣爆大鑊 揭做偽人遭滅聲

無綫前御用「被強姦受害人」石天欣,近日為撐何韻詩的Lancôme風波與內地網民開火,在微博遭內地網民狂鬧醜樣奀星及不愛國,石天欣前晚爆seed還擊,反問是否愛國就會紅?原來,自認黃絲的她日前在Instagram大爆前經理人在雨傘運動時禁她發聲,但石天欣不想做「偽人」而未有理會。無懼講真話的她昨回應:「你唔出聲但自己唔開心,賺到錢都冇用,返唔到內地做嘢咪返唔到囉!」

何韻詩遭Lancôme無理取消其音樂會風波,至今Lancôme仍未作出回應,但就引發無綫前御用「被強姦受害人」石天欣與內地網民開火。在前年雨傘運動,石天欣遭「藍絲」將她於劇集《仁心解碼II》被姦劇照當成被「佔領人士發洩情慾」的照片,前晚她突然在微博爆seed說:「剛才發現原來在微博byebye Lancôme,可以消毒自己微博。其實我覺得每位翻牆上面書罵香港人不愛國的人更神奇,因為偉大的祖國不讓大家翻牆,你們欲來罵我們,你們不覺得有問題的嗎?有人說我想紅?那愛國就會紅嘛?愛國你就發大財了嘛?拜拜微博,回去Instagram了!」



■自認黃絲的石天欣,近日為撐何韻詩而與內地網民開火,她更自揭曾因立場不同,而遭前經理人滅聲。資料圖片

遭內地網民狂插石天欣突然爆seed,全因力撐阿詩,本月7日她在微博轉貼Lancôme指何韻詩不是代言人聲明,並貼上多個dislike圖案,結果惹內地網民圍剿,狂插她醜樣、奀星和不愛國,石天欣於是在微博還擊。原來,石天欣日前已在Ig表態:「我都係黃絲,你係咪都要叫我港獨?呢幾日嘅報道真係令我諗起自己。前年撐雨傘運動,但前經理人公司唔畀我講我撐。因為佢係撐警,又話驚影響我工作,所以叫我唔好去嗰度,唔好講我支持嘅說話,但我都冇理,我照去,因為我想對得住自己,我唔想自己後悔。」



■石天欣前晚在微博留言byebye Lancôme,反擊內地網民。



■縱使前年被前經理人禁發聲,石天欣仍未有理會力撐佔中學生。資料圖片



■何韻詩被Lancôme無理取消音樂會,日前引發多個團體抗議示威。資料圖片

之後石天欣又提到何韻詩:「我哋唔係忽然變咗佢fans,而係我哋都係因為問題出現而去撐,撐我哋自己嘅香港,撐香港人。我只係想講真話,由前年起,我有認真正視,如果我繼續喺香港做一個藝人,我係咪要做一個偽人、講一啲唔係真嘅說話?我可能寧願做一個100%嘅普通人,去做一個真嘅石天欣。」前年9月,石天欣離開無綫後簽約新公司星秀堂,今年初約滿後未有續約,她回復自由身接job。

「賺到錢但唔開心」記者前晚致電石天欣,對於力撐何韻詩,她說:「其實你搵佢都知㗎啦,咁點解會之後先嚟取消呢?咁你取消都要畀個交代嘛。」問可擔心日後不能返內地工作?她說:「呢件事喺雨傘運動已經有諗過,因為我嗰時係支持嘅,但係有人係唔畀我發聲。我都掙扎過一排,唔出聲但自己唔開心,賺到錢都冇用,所以返唔到內地做嘢咪返唔到囉,或者就算做唔到呢一行,但起碼我講到我想講嘅嘢,我做到我想做嘅嘢。」至於疑禁石天欣發聲的星秀堂發言人曾小姐,昨回應說:「每個人有自己發言權,適唔適合自己決定。」石天欣昨日再於Ig留言,指byebye Lancôme言論後自己被封300線奀星及醜樣,並自嘲說:「我明明就乜嘢線都冇,黐線就可能有,靚又不嬲都唔關我事。」又強調「我不後悔」,認真有guts!

採訪:嵐山



■石天欣是無綫前御用「被姦受害人」,3年前一張《仁心解碼II》被姦劇照,竟被網民當真,揑造新聞。


鍾意就快D Share啦!