掃呢頁CODE去手機

2016年6月24日 星期五

【作文爭霸】林作拒評何浩文:我唔識佢 __,何浩文,林作,

林作唔願多作回應,仲講到明唔想件事沒完沒了。「十優港姐」麥明詩(Louisa)與大律師男友林作以及「鴨王」何浩文的「三角關係」鬧至滿城風雨,何浩文因為不避嫌高調撐爆麥明詩,飽受網民圍剿,對於有網民質疑佢唔夠林作嚟,佢仲反擊話自己其實家底都唔錯,成家都係讀書人咁話。財力勢均力敵其實何浩文與林作論嘅家底同財力真係難分上下,先講林作,貴為大律師嘅佢,背後有個富媽媽,除咗送價值6,500萬港元嘅豪宅畀佢外 ...


林作唔願多作回應,仲講到明唔想件事沒完沒了。

「十優港姐」麥明詩(Louisa)與大律師男友林作以及「鴨王」何浩文的「三角關係」鬧至滿城風雨,何浩文因為不避嫌高調撐爆麥明詩,飽受網民圍剿,對於有網民質疑佢唔夠林作嚟,佢仲反擊話自己其實家底都唔錯,成家都係讀書人咁話。

財力勢均力敵

其實何浩文與林作論嘅家底同財力真係難分上下,先講林作,貴為大律師嘅佢,背後有個富媽媽,除咗送價值6,500萬港元嘅豪宅畀佢外,仲比阿仔揀價值分別百萬及數十萬港元嘅座駕。而何浩文自拍完王晶電影《鴨王》後就財源滾滾,登台邀請及電影邀約不斷,早前更揚言瞄準價值80萬的Mustang跑車作為座駕,財力都唔係差,佢自己受訪時都話:「我依家已經有能力令未來老婆衣食無憂」。除咗自給自足是可以,何浩文爹哋來頭都唔小,貴為教育局課程發展處總課程發展主任(體育)嘅何爸爸,同背後有副校長爸爸嘅麥明詩,可謂「門當戶對」,所以話「作文爭霸」絕對唔係一面倒林作贏晒咁簡單。

「費事沒完沒了」

面對何浩文嘅挑機,被睇高一線嘅林作就顯得從容不迫,被問到如何評價何浩文,他說:「唔評論佢啦。網友點講係佢哋嘅事,我都唔睇嘅。」談到何浩文指自己有高官爸爸及暗寸「律師唔好景」,林作亦未有生氣,並謂:「唔回應啦,唔講其他人啦,我都唔識佢。(律師喺香港近年唔好景?)唔想同佢開始對話啦,費事沒完沒了。」再問到是否與Louisa和好如初時,他說:「呢樣嘢就更加唔講啦。(傳分手?)唔交代啦,怕呢個話題停唔到。」似乎望以封口平息事件。

麥明詩:拍拖唔應該論賺錢能力

至於「女主角」麥明詩,則以短訊回覆指不想令事件沒完沒了故不作回應,但認為拍拖重點是相處,不需要比較職業及賺錢能力。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!