網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月25日 星期六

譚小環老公偷食》侷扮恩愛保婚姻 譚小環好老婆難做 __,譚小環,小環,

譚小環老公偷食》侷扮恩愛保婚姻譚小環好老婆難做25,685views│2016年06月25日老公偷食,做老婆都好大責任㗎!做魚蛋檔好成功嘅譚小環,同老公蔡強榮結婚9年,表面上係模範夫妻。不過小環老公舊年6月,就俾我哋影到佢同索女行圓方撐腳枱、捉手仔、臨走仲掹衫尾兼貼到實一實。問番小環回應,佢當時口窒窒死撐︰「我哋一直很好,其實好多時佢約嗰啲單身女仔係因為工作……」死撐都唔夠,譚小環呢個老婆事後仲繼 ...






  • 其他影片:>>






  • 譚小環老公偷食》侷扮恩愛保婚姻 譚小環好老婆難做
  • 25,685 views│2016年06月25日
  • 老公偷食,做老婆都好大責任㗎!

    做魚蛋檔好成功嘅譚小環,同老公蔡強榮結婚9年,表面上係模範夫妻。不過小環老公舊年6月,就俾我哋影到佢同索女行圓方撐腳枱、捉手仔、臨走仲掹衫尾兼貼到實一實。

    問番小環回應,佢當時口窒窒死撐︰「我哋一直很好,其實好多時佢約嗰啲單身女仔係因為工作……」死撐都唔夠,譚小環呢個老婆事後仲繼續同老公扮恩愛,蔡生揸住架470萬嘅法拉利同老婆拍拖,兩個海傍散步玩自拍。而小環繼續同老公解畫︰「好多人都知道個故仔係記者自編自導……所以我係投老公100%信心。」

    小環之所以咁幫個老公,因為佢老公不但偷食識抺嘴,平時門面功夫都做到足。好似今年小環喺尖東開新舖,老公都傍住佢做訪問。不過男人偷食呢家嘢,唔縱得㗎,要扭耳仔!呀蔡生先以為次次都以為過到骨,咪大膽囉,小環呢個好老婆真係難做!

    鍾意就快D Share啦!