網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月15日 星期三

【足本】寸老公初戀咁款 伍詠薇:會狂審佢 __,伍詠薇,

其實睇番伍詠薇嘅對答,佢嘅內心真係好矛盾。伍詠薇(伍姑娘)老公練海棠被拍得與34D長髮女約會,還被指車震「偷食」,伍詠薇今日為有線節目錄影,交代事件,期間多次代老公跟大家鞠躬道歉,表現大方得體!第一反應:嚇一嚇因要配合傳媒各方要求,伍詠薇就事件作出多次回應,而接受紙媒訪問時,被問到看到偷食短片時的第一個反應,她直言:「嚇一嚇,行出廳再睇清楚條片,消化咗先,我發覺自己幾冷靜,跟住先去叫醒老公,同佢講 ...


其實睇番伍詠薇嘅對答,佢嘅內心真係好矛盾。

伍詠薇(伍姑娘)老公練海棠被拍得與34D長髮女約會,還被指車震「偷食」,伍詠薇今日為有線節目錄影,交代事件,期間多次代老公跟大家鞠躬道歉,表現大方得體!

第一反應:嚇一嚇

因要配合傳媒各方要求,伍詠薇就事件作出多次回應,而接受紙媒訪問時,被問到看到偷食短片時的第一個反應,她直言:「嚇一嚇,行出廳再睇清楚條片,消化咗先,我發覺自己幾冷靜,跟住先去叫醒老公,同佢講,喂!醒一醒,睇吓發生乜嘢事?!可能大家會估計,我會大吵大鬧,但我唔會,雖然平時我大癲大肺,但只不過係喺娛樂圈嘅個性,我處理事其實都會比較冷靜,先問咗發生乜嘢事先?奈何,今日要好早出門口,所以,我同佢都只係傾咗個多小時,了解件事嘅一小部份,依家你問我,我只可以答,做完嘢,返屋企閂埋門,了解家事當中。」

認最近冇溝通

伍詠薇直言看到短片第一刻有不開心,她謂:「睇到嗰一吓,會唔開心,但另一方面,我會諗吓自己,我唔會怪晒對方,係咪我疏忽咗家庭生活呢?呢個可能係我天真咁諗,係咪我最近好忙,工作太密集式?因為我啲訪問稿,我會用手打一次,我一抄要兩、三小時,所以夜晚都冇乜同佢溝通,所以,佢可能就曳曳,但應該冇你哋幻想同估計咁多。」

會否離婚:唔係咁容易

伍詠薇又講明回家後會繼續了解事件,問到若發現偷食事件屬實,會否離婚?伍詠薇謂:「唔同年齡,有唔同想法,唔係咁容易,我了解咗一半,重點嘢問咗先大佬,唔會由頭說起,電影都係睇結果,鬼片最終究竟有冇鬼先,知道重點,先放心出嚟做嘢。(信唔信?)我作為家人,我嘅態度係,你哋作為記者,對唔住,或者市民,你哋可以去評論,但唔可以睇我點諗,應點樣去處理,我回家了解件事會再諗。」

唔識34D女:識仲嬲

伍詠薇直言不認識短片中女子,她謂:「最好唔識識仲嬲,話畀你聽,吓,原來係陳敏之,如果係真,會嬲㗎,對唔住陳敏之,我咁話你,原來係袁詠儀,又點算呢?人妻,死喇!(以後花多啲時間陪老公?)可能如果每個人發生事,總有原因,唔會怪晒對方,我都會花時間,如果件事順暢,我都會檢討自己,花多啲時間陪佢多啲,如果佢氹得我歡喜嘅話,都要嘅。」

7月結婚17周年:反佢又點算家人呢?

「今年七月,我哋就踏入第十七年婚姻,個底好強,講真,記者寫一啲說話,幾難聽,我唔介意,一段關係,踏入十七年唔係短嘅時間,作為家人、丈夫,呢一個時候,雖然未了解全部,我都需要支持佢,依家反佢,呢啲又點算係家人呢?所以,多謝大家關心,唔好意思,令大家、粉絲擔心,我代練海棠同大家講聲對不起!」

談老公:佢已有應得報應

會否叫老公出來回應?她謂:「唔會,佢已有應得嘅報應,畀狗仔影到,佢係圈外人,你問佢,佢都唔會答,我亦叫佢無需要向外答,我代佢答,我係好冷靜,只係有小小唔開心,畀啲間時間我去堅強面對。」

「呢個禮拜勁審佢」

問到七月一日會否繼續慶祝結婚周年,伍詠薇說:「年年都有時會搞,同朋友慶祝,今年仲係計劃緊搞唔搞之間,我自己係想二人世界,係咪應該多番啲時間,多啲人,未知,最近工作太密,冇時畀我出來約朋友,唔係話吹雞食飯,可能係低調慶祝,要再諗吓。等我今晚番去小完佢、勁審佢,不過今晚都要繼續做嘢,等我呢個禮拜勁審佢,所以你哋應該見唔到我哋喺街,狗仔隊可以休息!」

唔知會否再畀機會老公:冇嘢係一定

再問會否畀機會老公,她說:「我唔知,我要聽晒故仔先,機會都要畀人嘅,但係聽咗故仔先,冇嘢係一定,有啲保留先。(跪玻璃?)咁又唔使,其實我係一個好SWEET、好明白事理嘅女人,等我平心靜氣聽埋個故仔先,畀機會係畀佢講,唔應該一味單向信晒報道,無論朋友或者丈夫,都要畀機會。(佢有冇認真講對唔住?)佢話唔好意思,出嚟要面對咁多記者,佢食餐飯,我就要出來解答,變咗佢嘅經理人,講咗聲唔好意思,未至於講對唔住,如果講對唔住即係做錯事,所以呢個問題我答得好妙,希望佢唔好同我講對唔住,你去食飯,我出嚟答,所以我要好鎮定好堅強去答問題,好多謝各大記者錫住我。」

「堅持唔學煮飯」

問到是否唔再畀女仔埋老公身,伍詠薇說:「係雙方面,唔係突然有攝石,大家互相檢討吓,唔會因為咁唔畀佢同女仔食飯行街,我依然會畀佢去做,係咪要咁熱情,由自己決定,唔係話呢樣嗰樣唔准咁,每個人有自己嘅生活,不會去改變,最重要尊重珍惜對方。(十七年嚟有冇曳過?)試過畀狗仔捉到,嗰次真係冇嘢,完全係交產品畀嗰位女仔,我知屋企冇飯食,我唔煮飯又唔叫外賣,但我堅持唔會學煮飯。」

「你愈冷靜處理,男人就愈驚」

其實伍詠薇今日就事件多度接受訪問,佢喺另一個場合受訪時,言辭更辛辣,佢話:「個女仔識唔識唔重要,畢竟一隻筷子敲唔響,段片都影到佢出去食飯食得幾開心,好似初戀咁樣,抵佢畀人影到。之後會唔睬佢,打佢屁股,你愈冷靜處理,男人就愈驚。作為一位成熟嘅太太,一位另一半,唔好信晒段片先,雖然係冇得走雞,要承認係真事,但問佢了解吓先,同佢了解晒之後,之後會點處理,就唔會再同記者交代,今次係最後一次公開講。」

暗示真偷食冇彎轉

「今朝真係太短時間,會問咗佢個結局,有冇做嗰啲咩先(作狀吹口哨),同原來有嗰啲嘢,我就真係冇嘢講,我信任我先生做嘢冇大家諗到嘅咁複雜,會問咗佢個結局先,返去再做再審判,今次真係要多謝有人幫我影到佢曳曳,佢唔需要再受罰喇,咁樣被追問已經係懲罰。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!