網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月27日 星期一

拍檔蒙嘉慧:等佢返嚟開工! __,蒙嘉慧,

拍檔蒙嘉慧:等佢返嚟開工!

鄭敬基近日和女星蒙嘉慧合演以迷你倉為背景的處境喜劇《有倉出租》,對於事前知否鄭敬基身體不適,蒙嘉慧昨日透過短訊回覆,指事前全不知情,未見對方有任何先兆:「佢完全冇問題!直到

拍檔蒙嘉慧:等佢返嚟開工!鄭敬基近日和女星蒙嘉慧合演以迷你倉為背景的處境喜劇《有倉出租》,對於事前知否鄭敬基身體不適,蒙嘉慧昨日透過短訊回覆,指事前全不知情,未見對方有任何先兆:「佢完全冇問題!直到佢講畀我聽話要請假,我仲話係咪真?因為佢好精神喎!不過anyway佢快啲集中休息多啲,我哋等佢返嚟開工,佢啲戲份等緊佢。」另外,鄭敬基除了一首《酒杯敲鋼琴》唱到街知巷聞外,他於1991年參演的無綫處境喜 ...


佢講畀我聽話要請假,我仲話係咪真?因為佢好精神喎!不過anyway佢快啲集中休息多啲,我哋等佢返嚟開工,佢啲戲份等緊佢。」

另外,鄭敬基除了一首《酒杯敲鋼琴》唱到街知巷聞外,他於1991年參演的無綫處境喜劇《卡拉屋企》同樣是港人集體回憶!手術前,鄭敬基和《卡》劇演員包括秦煌、盧宛茵及飾演其姊姊的黎海珊飯敍,並在社交網站上載合照及留言:「卡啦(拉)屋企家庭成員世紀重聚!」不少網友留言表示非常懷念,反問飾演「失暈菲」的黎海珊當日有否如當年劇中般吃蛋卷!


鍾意就快D Share啦!