網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月24日 星期五

鴨王何浩文家底晒冷撬麥明詩 __,何浩文,麥明詩,鴨王,

麥明詩只肯話拍拖不會比較職業及吸金能力,唔通未揀定?
鴨王何浩文家底晒冷撬麥明詩「鴨王」何浩文與「大律師」林作爭奪「十優港姐」麥明詩愈演愈烈,何浩文昨日更「晒冷」挑機,拋出有教育局高官爸爸的家庭背景,證明與擁有副校長爸爸的麥明詩「門當戶對」,又晒「銀彈」指收入不比林作差:「我收入唔會比林作低,聽啲律師朋友講都話近年律師喺香港唔係好好景!」不過麥明詩回應時指拍拖不需比較職業及賺錢能力,似乎兩邊都唔幫!麥明詩只肯話拍拖不會比較職業及吸金能力,唔通未揀定? ...


鴨王何浩文家底晒冷撬麥明詩

「鴨王」何浩文與「大律師」林作爭奪「十優港姐」麥明詩愈演愈烈,何浩文昨日更「晒冷」挑機,拋出有教育局高官爸爸的家庭背景,證明與擁有副校長爸爸的麥明詩「門當戶對」,又晒「銀彈」指收入不比林作差:「我收入唔會比林作低,聽啲律師朋友講都話近年律師喺香港唔係好好景!」不過麥明詩回應時指拍拖不需比較職業及賺錢能力,似乎兩邊都唔幫!

「十優港姐」麥明詩(Louisa)近日與大律師男友林作情海翻波,有傳「鴨王」何浩文(Dominic)因與Louisa合拍無綫新劇《賭城群英會》而力追對方,向林作挑機爭女!Dominic早前已不時上載與Louisa的合照挑戰林作底線,「明詩之爭」愈演愈烈之際,林作前晚終出招反擊,將網友對他的評論Cap圖上載Facebook:「我覺得佢唔會睇唔起鴨王,但佢亦都唔會欣賞鴨王……」暗示女友唔會吼Dominic!

此舉卻惹來Dominic到該評論Post上留言,最後演變成與網友一答一問,句句么心么肺:「林作教唔到佢做戲,但成部劇我都幫到佢!」有網友指他追麥明詩是想征服女強人,Dominic即護花說:「佢心底裏面係女人仔嚟o架!」談到財力差距,Dominic即晒身家:「其實我呢個歲數嚟講係搵幾多錢吓,預備買第二部車!」又自言現時已有能力令未來老婆衣食無憂,更揚言吸金能力可與林作一併。雖然有網友指他做「小三」,但亦贏得不少網友支持繼續追女。

何浩文拋出「我爸是高官」晒家底,證明與麥明詩門當戶對。
  • 何浩文拋出「我爸是高官」晒家底,證明與麥明詩門當戶對。
林作忍唔住喺網上暗示女友唔吼鴨王,惹來何浩文隔空挑機。
  • 林作忍唔住喺網上暗示女友唔吼鴨王,惹來何浩文隔空挑機。
何浩文不時網晒與麥明詩的親密合照,又講到幾關心對方,話冇嘢都冇人信!
  • 何浩文不時網晒與麥明詩的親密合照,又講到幾關心對方,話冇嘢都冇人信!
麥明詩與林作近日情海翻波,一度盛傳已分手。
  • 麥明詩與林作近日情海翻波,一度盛傳已分手。

踩上心口 林作封嘴

對於留言似發表「愛的宣言」,Dominic昨日受訪時雖然否認向林作挑機,但繼續暗寸對方!被問到是否對Louisa有好感?他說:「佢依家仲有男朋友就冇諗呢啲嘢,如果佢單身就再相處吓先。」擺明為自己鋪路!他又自爆父母分別為教育局高官及中學教師,與Louisa的家底相似,又暗示林作齋論收入比他少:「我收入唔會比林作低!可能穩定過佢,聽啲律師朋友講都話近年律師喺香港都唔係好好景!」

面對Dominic的挑戰,林作則從容不迫,一概不回應免掀起話題。被問如何評論「情敵」?他說:「唔評論佢(網友撐佢喎!)網友點講係佢哋嘅事,我都唔睇嘅!」談到Dominic搬出高官爸爸及暗示「律師唔好景」,林作亦未有生氣:「唔回應我都唔識佢!(律師近年喺香港唔好景?)唔想同佢開始對話,費事沒完沒了。」至於與Louisa是否已和好?林作說:「呢樣嘢就更加唔講(傳分手喎!)唔交代怕呢個話題停唔到。」希望封口平息事件。

何父係教育局高官

其實Dominic與林作論家底、財力可謂各有千秋,林作貴為大律師之餘亦有個富媽媽,獲贈6,500萬元豪宅。至於Dominic自拍畢電影《鴨王》系列後財源滾滾,登台、電影邀約不斷,本身擁有價值60萬Now Jeep的他更揚言準備買入第二架座駕、價值80萬的Mustang跑車,實行靠自己搵錢。至於何父來頭亦不小,原來是教育局課程發展處總課程發展主任(體育)何振業,家庭背景與擁有副校長爸爸的Louisa相似,如此「門當戶對」,Dominic要撬走Louisa亦非不可能的任務!

至於「女主角」Louisa昨日以短訊指不想令事件沒完沒了,暫時不作回應,但認為拍拖是在於兩人的相處,不需要比較職業及賺錢能力。

文:影視組


鍾意就快D Share啦!