網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月22日 星期三

伍淑怡搶閘「出寫真」 預告搵猛男助陣 __,伍淑怡,

伍淑怡周五就會舉行寫真發布會!每年寫真戰都是女星及𡃁模必爭之地,今年書展將於下月20日開幕,但戰況仍未明朗化。曾表示會參戰的36G崔碧珈及ECup莊端兒的作品仍在密鑼緊鼓製作中,尚未公開性感照片,粉絲得個等字。周五舉行發布會而去年底𡃁模伍淑怡(YoYo)因裸照流出鎅手自殘而為人認識,今年YoYo亦會推出寫真,大騷34E、24、34火辣身材。她睇準時機,決定搶飲頭啖湯、率先於本周五舉行寫真發布會。雖 ...


伍淑怡周五就會舉行寫真發布會!

每年寫真戰都是女星及𡃁模必爭之地,今年書展將於下月20日開幕,但戰況仍未明朗化。曾表示會參戰的36G崔碧珈及E Cup莊端兒的作品仍在密鑼緊鼓製作中,尚未公開性感照片,粉絲得個等字。

周五舉行發布會

而去年底𡃁模伍淑怡(YoYo)因裸照流出鎅手自殘而為人認識,今年YoYo亦會推出寫真,大騷34E、24、34火辣身材。她睇準時機,決定搶飲頭啖湯、率先於本周五舉行寫真發布會。雖然屆時未有寫真書實體,但可落訂預購,一於吼實宅男粉絲荷包。

剖白心聲

有「翻版謝婷婷」之稱的YoYo表示當日會唱歌冧粉絲,並有大隻猛男助陣,但不會玩送底褲或錫粉絲等低俗招數,她說:「我本身形象未必係咁好,想慢慢扭轉大家對我嘅印象。本書入面都有性感內衣照同半裸照,但盡量影得高貴啲,亦有去沖繩影大自然靚相,書入面有我自己寫嘅文章同詩句剖白心聲,希望大家了解我多啲。」

「冇諗點同人爭」

YoYo解釋率先於六月底發布寫真,只因堪輿學家認為當日對她有利,並非因覺得受其他女星威脅:「邊個人出寫真對我都唔係威脅,大家粉絲唔同,我冇諗點同人爭。其實個日子一早就定咗,真正嘅寫真就書展先有得賣。(怕太早發布後勁不繼?)我呢個月會不停宣傳,而且早啲畀人知道,令人更加期待嘛。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!