掃呢頁CODE去手機

2016年6月5日 星期日

拍拖睇海斷正!舒淇馮德倫激罕晒蜜照 __,馮德倫,舒淇,

嗱,有圖有真相!女星舒淇與藝人馮德倫嘅緋聞傳足近廿年,關係撲朔迷離,今日舒淇突然玩「自首」,公開同馮德倫嘅「蜜照」!原來舒淇同馮德倫齊齊二人世界去浪漫睇海,點知被傳媒影到,於是舒淇把心一橫,自行將兩人嘅行蹤公告天下,喺Facebook晒相同留言:「Haveagreatday……致剛剛拍到照片的狗仔麻煩你們可以挑好看一點的照片或者美圖秀秀之後再發嗎?體諒一下沒化妝的素顏女藝人。」大批網友見到合照,立 ...


嗱,有圖有真相!

女星舒淇與藝人馮德倫嘅緋聞傳足近廿年,關係撲朔迷離,今日舒淇突然玩「自首」,公開同馮德倫嘅「蜜照」!

原來舒淇同馮德倫齊齊二人世界去浪漫睇海,點知被傳媒影到,於是舒淇把心一橫,自行將兩人嘅行蹤公告天下,喺Facebook晒相同留言:「Have a great day……致 剛剛拍到照片的狗仔 麻煩你們可以挑好看一點的照片或者美圖秀秀之後再發嗎?體諒一下沒化妝的素顏女藝人。」

大批網友見到合照,立即恭喜二人,更猜測舒淇兩位好姐妹中,林熙蕾已經嫁人,而林心如亦高調晒愛,未知舒淇今次是否受好友影響,打算公開戀情呢?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!