網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月21日 星期二

Bob做司儀 目擊周焯華陳慧玲坐番一齊 __,Bob,陳慧玲,洗米華,周焯華,林盛斌,

阿Bob(圓圖)尋晚為生日會擔任司儀,佢話原本周焯華與陳慧玲唔係坐埋一齊,但之後唱完歌後就坐埋一枱。太陽娛樂文化老闆周焯華(洗米華)與陳慧玲(Heidi)昨晚一同出席朋友生日會,而藝人林盛斌(Bob)則擔任司儀。望兩人開心快樂對於周焯華與陳慧玲(Heidi)於生日會上台唱歌的親密舉動,Bob亦表示震撼:「其實台上都好混亂。(Heidi喊?)我諗Heidi係清醒,當時我有問佢係咪ok?佢話冇問題,而 ...


阿Bob(圓圖)尋晚為生日會擔任司儀,佢話原本周焯華與陳慧玲唔係坐埋一齊,但之後唱完歌後就坐埋一枱。

太陽娛樂文化老闆周焯華(洗米華)與陳慧玲(Heidi)昨晚一同出席朋友生日會,而藝人林盛斌(Bob)則擔任司儀。

望兩人開心快樂

對於周焯華與陳慧玲(Heidi)於生日會上台唱歌的親密舉動,Bob亦表示震撼:「其實台上都好混亂。(Heidi喊?)我諗Heidi係清醒,當時我有問佢係咪ok?佢話冇問題,而周生係有啲醉意,佢係有啲不知所措。其實佢哋上台後,兩方面嘅朋友都將佢兩個推埋一齊,相信係佢哋嘅朋友都好想周生、Heidi走番埋一齊。(起哄叫復合?)台上好嘈,我唔係好聽到,不過我見到佢兩個原本唔係一齊坐,但唱完歌落台後就坐埋一枱,有傾有講,後來我做完嘢再出番台前,已經唔見晒人!(想佢兩個復合?)我係局外人唔敢講,當然想佢兩個好好生活,開心快樂!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!