掃呢頁CODE去手機

2016年6月29日 星期三

【咁啱都着白色】三大花旦各出奇招搶Fo __,

三大美女不約而同着白色衫,即刻成陣仙氣飄出嚟。今日係新劇《賭城群英會》嘅記者會,呢個記者會就勁喇,幾乎噏得出嘅靚女都喺度...好似係,而係云云靚女之中,以「胸」湧度勝過知名度嘅沈卓盈最搶,身穿白色低胸裙嘅佢,胸前嘅警鐘胸極度搶Fo,加埋佢周不時殺出「迷魂眼」絕招,Watt數可以話係冠絕全場。至於排第二嘅,就係一線花旦佘詩曼。咪以為阿佘係咁易晒個靚樣都晒條靚腿就算,佢雖然冇做訪問,但就以另一方式晒佢 ...


三大美女不約而同着白色衫,即刻成陣仙氣飄出嚟。

今日係新劇《賭城群英會》嘅記者會,呢個記者會就勁喇,幾乎噏得出嘅靚女都喺度...好似係,而係云云靚女之中,以「胸」湧度勝過知名度嘅沈卓盈最搶,身穿白色低胸裙嘅佢,胸前嘅警鐘胸極度搶Fo,加埋佢周不時殺出「迷魂眼」絕招,Watt數可以話係冠絕全場。

至於排第二嘅,就係一線花旦佘詩曼。咪以為阿佘係咁易晒個靚樣都晒條靚腿就算,佢雖然冇做訪問,但就以另一方式晒佢嘅人情味,由於服務無綫42年嘅無綫企業傳訊部宣傳科副總監曾醒明年底離職,佘詩曼喺活動現場一見到曾生,就起勢咁慰問對方,當堂啲人情味飄晒出嚟。可惜貴為「老薑」代表嘅阿佘,喺坐低嘅時候,竟然唔小心露肉色底底,真係百密一疏,下次真係要小心啲。

最後第三位最搶嘅小花係鍾采羲,出名有番咁上下身材嘅佢,簡簡單單一件背心裙,已經將佢嘅上圍表露無遺,厲害!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!